גל הטרור

אלו שמות הנרצחים בפיגוע הירי בתל אביב

הותר לפרסום: תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד מכפר סבא הם הנרצחים בפיגוע הטרור ברחוב דיזינגוף בתל אביב. השניים נורו למוות בעת שישבו במסעדת 'האליקה' (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: סעיף 27 א ובאדיבות המשפחה)

הותר לפרסום: תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד מכפר סבא הם שני הנרצחים בפיגוע הטרור אמש ברחוב דיזינגוף בתל אביב. השניים היו חברי ילדות.

כזכור, המחבל יצא מסמטה סמוכה לרחוב דיזנגוף ופתח באש לעבר היושבים במסעדת 'האליקה' ורצח את מורד ומגיני. לאחר מספר שניות של ירי חזר לסמטה ממנה יצא, טיפס על גדר ונמלט. בדרכו, ברחוב הירשנברג, הוא נפגש במספר אזרחים ופתח לעברם באש אך בנס הם לא נפגעו. במערכת הביטחון סבורים כי המחבל תכנן היטב את הפיגוע וידע לתפעל את הנשק בו החזיק.

בתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר לפנות בוקר (שישי) המחבל. כוח מבצעי מהשב"כ שזיהה אותו קרא לו לעצור, אך הוא פתח בירי והלוחמים חיסלו אותו במקום. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

המחבל הוא רעד פתחי חאזם, בן 28, תושב מחנה הפליטים ג'נין. מחקירת שב"כ עולה כי מדובר בשב"ח, ללא עבר ביטחוני, ללא מעצרים קודמים וללא שיוך ארגוני. חקירת הפיגוע נמשכת ומתקדת כעת באיתור סייענים למחבל.

בהתאם להנחיית הדרג המדיני, הוחלט על סגירה של מעבר ג'למה. כוחות צה״ל מתגברים במרחב והמעבר יפתח בהתאם להערכת המצב.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר