הפיגוע בדיזינגוף

ביצים וצרחות: בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בתל אביב והתעמת עם תושבים

חבר הכנסת שהתקבל באהדה בביקורים הקודמים בזירות הפיגועים חטף הערב צרחות, וביצים הושלכו לעברו, בביקורו בתל אביב. כרזות הונפו במהלך שהותו במקום • צפו (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בן גביר בתל אביב, הערב (צילום: ללא קרדיט)
הביצים שהושלכו על חבר הכנסת (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע הערב (מוצאי שבת) לביקור בזירת הפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב. במהלך ביקורו התפתחו עימותים קשים בינו ובין נוכחים במקום, שהשליכו ביצים לעברו והחלו לתקוף אותו מילולית.

בהודעה טרם בואו של בן גביר הפיצו אנשי השמאל הקיצוני הודעות גינוי נגד בואו של בן גביר וכרזות הונפו במהלך ביקורו "לא רוצים תומכי טרור בתל אביב". בן גביר הגיב לצעקות נגדו: "אתם תומכי טרור כמו גבי לסקי חברה שלכם שמוכנה לשלם כסף למשפחות מחבלים".

הביצים שהושלכו על חבר הכנסת (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ההסתה של אנשי השמאל מביאה למעשי אלימות, יש להצטער שבעוד המשפחות יושבות שבעה, אנשי השמאל הקיצוני מסיתים ותומכים בטרור".

היום (שבת) בשעת בווקר מוקדמת נכנסו כוחות מיוחדים של צה"ל לג'נין למיפוי ביתו של המחבל. במהלך הפעילות, התפתחו עימותים קשים עם חמושים שפתחו באש חיה לעבר כוחות צה"ל במספר מוקדים, בעקבותם לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב חיסלו מחבל וירו במחבל נוסף - מבוקש שב"כ - שפתחו באש חיה לעבר הכוחות. נשקו (M-16) של המחבל שחוסל נלקח בידי הכוחות. המחבל המבוקש שנפצע באורח קשה נעצר והועבר לקבלת טיפול רפואי.

משימת הכניסה לג'נין הושלמה בהצלחה. לוחמי ומסתערבי משמר הגבול באיו"ש וכוחות צה"ל מיפו את בית המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב לקראת הריסה, ועצרו על פי הכוונת שב"כ שלושה מבוקשים בפעילות טרור בגזרת ג'נין. אביו של המחבל מהפיגוע בתל אביב לא היה בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר