בבית החולים

חשה "חוויה רוחנית" וניתקה צינורות מהפעוט המאושפז

המשטרה עצרה מתנדבת בשנות ה-20 לחייה אשר השגיחה על פעוט כבן חודשיים בבית החולים 'שערי צדק' וניתקה במכוון צינורות הזנה שחוברו לגופו; בחקירתה הודתה במעשה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה בסוף השבוע, תושבת הצפון בשנות ה-20 לחייה, המתנדבת בעמותה, במסגרתה השגיחה על פעוט כבן חודשיים בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, זאת בחשד שניתקה במכוון צינורות הזנה המחוברים לגופו של הפעוט.

לאחר שהאחיות במחלקה הבחינו בכך ופעלו להסדיר את המצב, הועבר דיווח על כך למשטרה שהגיעה לביה"ח ועצרה את החשודה לחקירה. חקירת המשטרה נמשכת.

החשודה הובאה אמש (מוצאי שבת) לבית משפט השלום בירושלים, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. ביהמ"ש הורה על שוחררה למעצר בית של חמישה ימים אך המשטרה הגישה ערר למחוזי על השחרור.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "האירוע המדובר התקיים אתמול בשעות הערב. מדובר במשיבה שהיא מתנדבת בעמותה שבמהלך ההתנדבות אמורה לתת טיפול והשגחה לתינוקות בבית חולים. המשיבה היתה אמונה על ביטחונו של תינוק בן חודשיים אשר יש לו בעיה במערכת הנשימה ולאור זאת מחובר.

"מאיזו שהיא סיבה אמרה שיש איזה הרגשה של עליונות וחוויה רוחנית והחליטה לנתק את התינוק מהצינורות אליהם הוא מחובר. היתה מודעת לכך שהצינורות האלה וגם היא אומרת את זה מספקים לו חמצן ומסייעות לו לחיות. לדבריה היא סובלת ממאניה דפרסיה של הפרעת אישיות. לדבריה זה לא פעם ראשונה היא ביצעה את זה בעבר".

מביה"ח 'שערי צדק' נמסר כי "הפרטים אינם מדוייקים. מדובר במתנדבת בסיוע חיצוני מטעם ארגונים חיצוניים המסייעים למשפחות מאושפזים. לא נותק מכשיר הנשמה ולפעוט לא נשקפה סכנת חיים בשום שלב. הפעוט נמצא כל העת תחת השגחה של הצוות הסיעודי והרפואי ולאור החשד ואי בהירות המקרה - הוזמנה משטרה על מנת לברר את הפרטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר