ישיבת הממשלה

בנט: "ישראל עלתה להתקפה, לא יהיו הגבלות"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע כי ישראל לא תטיל כל הגבלות על כוחות הביטחון במסגרת המאבק בטרור. "אנחנו נגיע לכל מקום שנדרש, בכל זמן", הבטיח. במהלך ישיבת הממשלה יצאו ראש הממשלה בנט והשר בני גנץ (אקטואליה, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט בבית החולים איכילוב, אמש (צילום: ללא קרדיט)

בצל גל הפיגועים הרצחני ששוטף את הארץ, התייחס היום (ראשון) ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח ישיבת הממשלה השבועית למצב הביטחוני, והצהיר כי מדינת ישראל עברה ממגננה להתקפה ותניח את ידה על בני משפחותיהם של המחבלים שסייעו להם במסעות הטרור וההרג.

במהלך ישיבת הממשלה יצאו ראש הממשלה בנט ושר הביטחון בני גנץ להתייעצות בארבע עיניים.

גם הטלטלה הפוליטית בדמות פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה נתנה את אותותיה במהלך הישיבה. כשסיפר בנט על ביקורו בחריש עם שרת הפנים איילת שקד והוסיף כי "הם הגיעו בכל נושאי דת ומדינה לאמנה איך לנהל את הדברים בלי התערבות מלמעלה, וזה מאוד יפה", שאל לפיד מה לגבי חמץ בפסח. שר מאיר כהן השיב כי "מזל שאין שם בית חולים", והנוכחים כולם פרצו בצחוק.

קודם לכן פתח בנט את הישיבה, כאמור, במצב הביטחוני. "זהו יום קשה, יום שבו יובאו למנוחות שלושת נרצחי הפיגוע בתל אביב", פתח ראש הממשלה, והוסיף: "הלב נשבר. בשם כל השרים, בשם אזרחי ישראל כולם, אני מבקש למסור את תנחומינו העמוקים למשפחות. הלב שלנו פועם איתכן".

בנט סיפר על ביקורו אמש בבית החולים איכילוב אצל הפצועים מהפיגוע. "אתמול בלילה ביקרתי את ארבעת הפצועים בבית החולים איכילוב, והמסר שלהם היה דומה מאוד: אנחנו חזקים. תעשו מה שצריך כדי לנצח. ואכן, מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להתגבר על הטרור".

ראש הממשלה הצהיר כי "מדינת ישראל תבוא חשבון עם כל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, לפיגועים. כידוע, כוחותינו הצליחו לשים את ידם על המחבל מהפיגוע בדיזינגוף בתוך כמה שעות, וחיסלו אותו.

"אתמול והיום פעלנו בג׳נין, משם יצא המחבל שביצע את הרצח בתל אביב. משעות הלילה אנו פועלים ביעבד, בית גידולו של המחבל שביצע את הרצח בבני ברק - אנחנו ממשיכים מעורבים בטרור ופוגעים במחבלים.

"במקביל אנחנו פועלים גם בזירות אויב אחרות, קרובות ורחוקות, בלילה וביום, כדי לפגוע בשורשי הטרור. אנחנו נגיע לכל מקום שנדרש בכל זמן כדי לגדוע את פעולות הטרור הללו".

לדברי בנט, "מדינת ישראל עלתה להתקפה. במהלך השבת קיימנו הערכות מצב - כוחות צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים מסביב לשעון כדי להשיב את הביטחון ולגדוע את גל הטרור הזה. אני חוזר ומבהיר: אין שום הגבלות על צה"ל, שב"כ ושאר כוחות הביטחון במלחמה נגד הטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר