אחרי שהותקף בת"א

בן גביר התעמת בשידור: "ברברים, מייללים"

חבר הכנסת שהותקף אמש בביקורו בתל אביב, במקום שבו אירע הפיגוע, התעמת בשידור חי עם אופנהיימר. "כשמישהו צעק אתמול 'מוות לערבים', אני השתקתי אותו" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הביצים שהושלכו על בן גביר, אתמול (צילום: ללא קרדיט)

שעות אחרי שהגיע לתל אביב, למקום שבו התבצע הפיגוע המחריד בליל שישי, בו נרצחו שלושה יהודים ונפצעו נוספים בדרגות שונות, בידי מחבל תושב ג'נין, והותקף בצעקות ובביצים שהושלכו לעברו - חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב ותקף את פעיל השמאל יריב אופנהיימר.

בראיון שהעניק היום (ראשון) לאראל סגל ברדיו 103, אמר: "מה שקרה אתמול, זו לא רק צביעות, זו התנהלות ברברית, אלימה, בריונית. הם גם פרסמו מודעות, 'בן גביר בא, נילחם בו', 'קריים מיניסטר' כתבו, 'נטפל בו'. איפה המשטרה, אגב? למה המשטרה לא עוצרת אותם? עומדים שם 25 בריונים, מקללים אותי, מנסים לתקוף אותי, טוב שיש את משמר הכנסת. אבל השיא, עומדים למעלה על הגג, זורקים עליי ביצים".

לטענתו, "אם היו קוראים לי גבי לסקי, מוסי רז, הכותרות היום היו מרוחות, 'ניסו לתקוף חבר כנסת, הדמוקרטיה נגמרה'", והוסיף: "יריב אופנהיימר, אתה חתיכת צבוע. כשזרקו עליך ביצה, אתה ייללת, בכית, אגב כשזרקו עליך ביצה, אני יצאתי נגד זה. אתם חבורת ברברים, בריונים, אלימים, ואז, מה אתם עושים? מכפישים, מתי התחפשתי לגולדשטיין? באיזה גיל? תגיד שזה היה בגיל 17. בן כמה אני היום? אני בן 45. אתה לא מתבייש, צבוע".

בן גביר בזירת הפיגוע, אמש

אופנהיימר השיב לבן גביר: "האם אתה מוכן לקרוא לציבור שלך לא לעשות שום פעולת נקם, שום תג מחיר?" על כך אמר בן גביר: "כשמישהו צעק אתמול 'מוות לערבים', אני השתקתי אותו, אבל הסימטריה מזויפת. יריב, היהודים כאן נרצחים, עוברים לינצ'ים, נטבחים".

אופנהיימר התעקש ושאל: "אתה קורא לנערי הגבעות לא לנקום?" בן גביר השיב: "אני ייצגתי עשרות נערי גבעות, העבירה הכי נפוצה הייתה גרפיטי, והעבירה השנייה הכי נפוצה הייתה ניקוב צמיגים", והוסיף: "אני אמרתי ואומר כל הזמן, שאף אחד לא ירים יד ושאף אחד לא יפעל באלימות, ו-ודאי שאני נגד רצח של ערבים, אבל אתה מסיט את הדיון ואתה עושה את זה בכוונה, כי אין סימטריה, כי העם שלי בב"ש, בחדרה, בנתניה, בת"א, נרצח יום יום. הם לא מבדילים בין שמאל לימין ובין דתי לחילוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר