זעקה של אימא

הלווית הנרצחים בפיגוע: "למה? למה? למה?"

תומר מורד ואיתם מגיני, שני החברים שנרצחו בפיגוע בת"א בו נרצחו 3 בני אדם, הובאו למנוחות. בני המשפחה של מורד: "למה זה מגיע לנו?"; אביו של מגיני: "בני היקר, נרצחת" (ארץ)

(צילום: מיכאל גלעדי פלאש 90)

הלוויתם של תומר מורד ואיתם מגיני, שניים מתוך שלושה מהנרצחים בפיגוע הובאו למנוחות.

להלוויתו של תומר מורד הגיעו כ-1,000 בני אדם, ואימו של תומר זעקה בקול שבור "למה? למה? למה?" משפחתו של תומר זעקה "הנה תומר, הנה תומר. למה זה מגיע לנו? תומר תענה לנו, תומר בבקשה".

טל, אחותו של תומר ספדה: "איך לא תהיה חלק מהחיים שלי? היית לי אח לתפארת. אני הגדולה בגיל, אבל תמיד הכרחת אותי לשיר את שירי הפועל תל אביב. כל כך אהבתי אותך. לא מאמינה שהפכנו למשפחת שכול. אני מבטיחה לשמור על המשפחה שכל כך אהבת, וגם על אריאל שלך".

ראש עיירית כפר סבא ספד גם הוא ואמר כי "אנו נפרדים מתומר ואיתם, שני חברי הילדות בוגרי בית הספר הרצוג שאהבו לבלות - ושבחייהם ובמותם לא נפרדו. קשה להאמין שאריאל לא תוכל ליהנות מהחיוך של בן זוגה. הלב נשבר, איך אפשר להשלים עם זה? נקים יציע לזכרם של תומר ואיתם ז״ל עם הקמת האצטדיון החדש בעיר".

אייל מגיני, אביו של איתם ספד לו ואמר "בני היקר, נרצחת, תומר חברך ברק ז״ל". עוד אמר כי "מצער מאוד שרוצח אכזר רצח אותך וגדע את החלומות שלך. היית לי בן וחבר טוב, לב מחבר בין כולם. היית כמו קוסם שיודע להכיל ולכבד את כולם. נלקחת מאיילה ארוסתך. אני אוהב אותך תמיד עד יומי האחרון".

לצידם של שני החברים הטובים תומר ואיתם הי"ד, נרצח גם ברק לופן, בן 35, נשוי לדנה ואב לשלושה ילדים. גדל והתעצב בקיבוץ גינוסר וכיום תושב גבעת שמואל. הוא נפצע אנושות בפיגוע הרצחני אמש וחרף מאמצי הרופאים, נקבע מותו ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

ממשפחתו של ברק נמסר בתגובה על פטירתו: "ברק אהובינו, היה נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר. בעל ואב למופת".

עוד הוסיפו בני המשפחה לספוד: "ברק היה ספורטאי בכל רמ"ח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר