אירוע טראגי באשקלון

גבר יהודי ברח ממוסד פסיכיאטרי, חטף נשק מחיילת וחוסל

האירוע שהיה נראה תחילה כלאומני התברר: גבר יהודי כבן 20, ברח ממוסד פסיכיאטרי וחטף נשק מחיילת בצומת אשקלון • מח"ט בנימין ועוברי אורח ירו לעברו עשרות כדורים בעת שניסה לברוח (ארץ)

הזירה באשקלון (צילום: 27 א)

דרמה בצומת אשקלון, הערב (ראשון), גבר יהודי בשנות העשרים לחייו, הסתער על חיילת בצומת אשקלון וחטף ממנה את נשקה, עוברי אורח שהבחינו במהומה וחשדו כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני, ירו בגבר עשרות יריות עד שהוא מת.

החשוד היהודי תושב חבל לכיש, חטף כאמור את הנשק מהחיילת, אך לא הצליח לתפעל את הנשק, עוברי אורח שהיו במקום, החלו בניסיונות לנטרל אותו. החשוד, שברח ממוסד פסיכיאטרי אף איים על החיילת ברובה מפלסטיק.

על פי הידוע עד כה, נהג אוטובוס שעמד בצומת, הבחין במתרחש בתחנה, וצעק לעברו של מפקד חטיבת בנימין אלוף-משנה אליאב אלבז, כי יש שם מחבל.

אלבז, יחד עם עוד עוברי אורח, החלו לרוץ אחר החשוד, שפתח במנוסה - החלו לירות בו צרורות של יריות - עד שאחד צעק כי הוא מת.

לאחר ניסיון חטיפת הנשק, המשטרה ערכה סריקות באזור בניסיון לאתר סייענים. בשל החשד הראשוני כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. לפני דקות, המשטרה הודיעה, כי החשוד הינו יהודי.

מדובר צה"ל נמסר: "קצין צה"ל סיכל ניסיון חטיפת נשק בסמוך לאשקלון. החשוד נוטרל. פרטים נוספים בהמשך".

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה הוזעקו לצומת אשקלון (דרומית), בעקבות דיווח על ניסיון חטיפת נשק. כוחות נוספים שהיו באזור, ניטרלו את החשוד".

מזק"א נמסר על האירוע: "צומת בת הדר באשקלון התקבל דיווח ראשוני על מחבל שנוטרל לאחר ניסיון חטיפת נשק מאיש כוחות הביטחון".

כזכור, לפני כשעתיים, מחבלת ניסתה לדקור חייל במערת המכפלה, אך בחסדי שמיים, החייל התעשת ונטרל את המחבלת, החייל נפצע באורח קל בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר