"לא מפקירים את יוסף"

הריסת קבר יוסף הצדיק: עשרות חסמו את הכניסה לשכם

עשרות מפגינים חוסמים בשעה זו את הכניסה לעיר שכם, וזאת במחאה על חילול קברו של יוסף הצדיק בידי המון מוסת; "יש לפתוח במבצע מקיף ושורשי כנגד הטרור", אמרו • צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הכניסה הערב לשכם (צילום: ללא קרדיט)

עשרות פורעים פלסטינים נכנסו הלילה (מוצ"ש) לאחד המקומות הקדושים לעם היהודי, קבר יוסף שבשכם, התפרעו במקום וגרמו לנזק רב למתחם. בעקבות כך, כ-100 תושבי השומרון חוסמים בשעה זו (ראשון) את הכניסה לשכם.

המפגינים, חוסמים את הכניסה הראשית לשכם, בדרישה ממערכת הביטחון לפתוח במבצע מקיף ושורשי כנגד הטרור ההולך וגואה.

"לא ניתן לשבת בבית ולחכות לפיגוע הרצחני הבא", אמר ישי מרזל, ממארגני המחאה והוסיף: "עוד ועוד יהודים נרצחים ברחובות וממשלת ישראל מפגינה חולשה ומסתפקת במענה נקודתי ומינורי במקום בטיפול שורש אמיתי ויסודי".

לדברי מרזל, "הלילה ראינו שוב את השלכותיה של חוסר הנוכחות היהודית בשכם, כאשר המון ערבי מוסת פרץ בחופשיות למתחם קבר יוסף - בזז, השחית והצית כל שנקרה בדרכו, כשהוא לא פוסח על מצבת הקבר עצמה. ב20 השנה האחרונות מאז נסוגה מדינת ישראל מקבר יוסף ומשכם, איבדה המדינה את ריבונותה בעיר - שלא הפסיקה לייצר טרור והרס".

"אנו קוראים לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון לחדש את הנוכחות היהודית בקבר יוסף שתשיב את השליטה היהודית לעיר, ולצאת במיידי למבצע מקיף ושורשי כנגד הטרור. קצנו בפלסטרים ובאמירות נבובות פעם אחר פעם, ובכוונתנו לצאת למאבק נחוש עד לעצירה מלאה של אירועי הטרור", הוסיף מרזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר