סמוך לרחובות

תאונה קטלנית: גבר נהרג, אשה נפצעה בינוני

כוחות הצלה הוזעקו הלילה לזירת תאונה קשה בכביש 40 סמוך לעיר רחובות • חקירה ראשונית: נהג הרכב פגע בעמוד • גבר נהרג במקום ואשה אחרת פונתה במצב בינוני (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
זירת התאונה, הלילה (צילום: דוברות מד"א)

מעט לאחר חצות לילה (שלישי) התקבל דיווח על רכב שהתהפך בכביש 40 כ- ק"מ צפונית לצומת ביל"ו. כוחות הצלה גדולים שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של גבר שנמצא ללא רוח חיים ואשה אחרת פונתה במצב בינוני לבית החולים 'קפלן'.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב (30) התנגש בעמוד והתהפך. נהג הרכב נלכד וחולץ כשהוא ללא רוח חיים.

פאראמדיק במד"א שוהם בן צור, סיפר: "ראינו רכב פרטי הפוך על הגג, מתוך הרכב חולצה אשה כבת 30 בהכרה, ונהג הרכב נלכד, הוא היה מחוסר הכרה , ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים, ובסיוע רופא צבאי, קבענו את מותו".

חני וקנין, חובשת איחוד הצלה, סיפרה: "מדובר בזירת תאונת דרכים קשה, צוותי לוחמי האש חילצו את הגבר מהרכב לאחר שהיה לכוד ברכב, אולם למרבה הצער רופא צבאי קבע את מותו במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל. הענקנו סיוע רפואי ראשוני לגברת שנפגעה באורח בינוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר