"לא פחות משערוריה"

השר עמר בר לב אסר על המפכ"ל להיפגש עם ח"כ איתמר בן גביר

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה בשנה האחרונה למפכ"ל המשטרה במספר הזדמנויות וביקש להיפגש עימו, אך בעקבות הוראה מהשר לביטחון פנים עמר בר לב כל פניותיו של הח"כ - סורבו (בארץ)

בר לב והמפכ"ל (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה בשנה האחרונה למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי במספר הזדמנויות וביקש להיפגש עימו, כפי שנוהגים חברי כנסת אחרים מכל המפלגות, אך כל פניותיו של הח"כ לפגישה - סורבו, כך על פי חשיפת 'חדשות 13'.

על פי הדיווח, מבירור שנערך עולה כי מי שאסר על המפכ"ל להיפגש עם בן גביר הוא השר לביטחון פנים עמר בר לב, אשר במקביל אישר למפכ"ל להיפגש עם חברי כנסת ממרץ, הרשימה המשותפת, רע"מ, תע"ל, בל"ד, חד"ש, אנשי מפלגת העבודה ויש עתיד.

בן גביר הודיע כי יפנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה חד משמעית לאסור על השר בר לב להכניס שיקולים פוליטיים בתוך המשטרה. לדברי בן גביר החלטת בר לב אינה חוקתית והוא אינו יכול לאסור על מפכ"ל המשטרה להיפגש עם ח"כ מהימין, בעוד הוא מאפשר למפכ"ל להיפגש עם חברי כנסת מהשמאל.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "השר בר לב היה ונשאר השר לביטחון פנים הכושל בתולדות מדינת ישראל, ובין השאר מערב שיקולים פוליטיים כנקמה".

"האיסור שלו על המפכ"ל להיפגש איתי, הוא לא פחות משערורייה. או שהמפכ"ל נפגש עם כל חברי הכנסת, או שהוא לא נפגש בכלל, אי אפשר לא להיפגש עם הימין ועם והשמאל כן. אפנה עוד הערב ליועמ"ש בבקשה שתבהיר לבר לב את הנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר