"מוצע להחלפה"

חבר הפרלמנט ניסה להתחפש לחייל ונתפס

ויקטור מדבדצ׳וק, חבר פרלמנט אוקראיני פרו רוסי ומקורב לפוטין שנמלט ממעצר בית שהושם בו לפני כחודשיים. אתמול נמצא כשהוא מחופש לחייל בצבא אוקראינה (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ויקטור מדבדצ׳וק כשנתפס (צילום: לפי סעיף 27 א)

אמש (שלישי) דווח באוקראינה, כי נתפס ויקטור מדבדצ׳וק, חבר פרלמנט אוקראיני פרו רוסי ומקורב לפוטין. מדבדצ׳וק הושם במעצר בית לפני כשנה ונמלט ממעצר הבית שהושם בו לפני כחודשיים. אתמול נמצא חבר הפרלמנט כשהוא מחופש לחייל בצבא אוקראינה.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הגיב על מעצר חבר הפרלמנט הפרו רוסי ואמר: "אני מוצא את השימוש שלו בהסוואה צבאית ציני במיוחד… אם מדבדצ'וק בחר לעצמו מדים צבאיים, הוא נופל תחת כללי המלחמה. אני מציע לפדרציה הרוסית להחליף את הבחור הזה עבור הבנים והבנות שלנו בשבי הרוסי".

בתוך כך, במהלך נאום הלילה (בין שלישי לרביעי) אמר נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן, כי פוטין מבצע רצח עם באוקראינה. בנוסף, האשים ביידן את פוטין בהתייקרות מחירי האנרגיה בארצות הברית ואמר כי 70% מהאינפלציה בארה״ב נגרמה מ״העלאת מחירי הדלק של פוטין״.

בדו״ח מודיעיני של משרד ההגנה הבריטי התייחסו למינוי מפקד רוסי חדש שיהיה אחראי על המלחמה באוקראינה וכתבו כי ״מינויו של הגנרל הרוסי אלכסנדר דבורניקוב למפקד המלחמה באוקראינה מייצג ניסיון לרכז פיקוד ושליטה. חוסר יכולת לאחד ולתאם את הפעילות הצבאית עיכב את הפלישה של רוסיה עד היום.״

עוד כתבו, כי ״בחירתו של דבורניקוב ממחישה עוד יותר כיצד התנגדות אוקראינית נחושה ותכנון לא יעיל לפני המלחמה אילצו את רוסיה למצב מחדש את כוחותיה״.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר