דיווחים סותרים

המתקפה ברכבת: המצוד אחר החשוד נמשך

דיווחים סותרים בנוגע לתפיסתו של היורה, פרנק ג'יימס, כלי תקשורת אמריקאים דיווחו כי היורה נמצא בידי המשטרה, אך לפי דיווח המשטרה המקומית הוא טרם נתפס (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
החשוד בירי (צילום: NYPD)

מתקפת הירי ברכבת התחתית בניו יורק: דיווחים סותרים היום (רביעי) בכלי התקשורת האמריקאים בנוגע לתפיסתו של היורה. הרשויות בארה"ב הגדירו את החמוש הנמלט - פרנק ג'יימס, כאדם "מסוכן", ומבחינתן הוא מסוגל לבצע ירי שוב.

מוקדם יותר היום, כלי תקשורת דיווחו כי היורה נמצא בידי המשטרה, אך לפי דיווח המשטרה המקומית הוא טרם נתפס, המשטרה המקומית איתרה את המשאית בה הגיעה החשוד, אך היא הייתה נטושה.

החשוד בירי, הוא פרנק ג'יימס, אפרו אמריקני לו כתובות מגורים בפילדלפיה ובוויסקונסין. המשטרה הציעה פרס של 50 אלף דולר תמורת מידע שעשוי להביא למציאתו.

כזכור, 16 בני אדם נפצעו אמש בתחנת הרכבת התחתית ברובע ברוקלין, ארצות הברית, חמישה מהם במצב קשה. היורה, שפתח במתקפה באמצעות פוצצן עשן בתוך אחד הקרונות, נמלט מהזירה וכאמור, כוחות הביטחון המקומיים עדיין מנהלים מצוד אחריו.

על פי תחקיר ראשוני של משטרת ניו יורק, ג'יימס ירה לפחות 33 כדורים, על פי הדיווחים, התגלה לו מעצור בנשק, לולי זאת מספר הנפגעים היה גדול בהרבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר