ההכנות להילולא במירון

יוקם מתחם לחסידויות שמתכננות טישים

מספר חצרות חסידיות הודיעו כי יערכו את הטישים הקבועים בל"ג בעומר במירון במתחם החסידויות פישמן זליקוביץ', זאת בצל ההחלטה כי תהיה הדלקה אחת בלבד (חדשות, בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש90)

ההכנות לל"ג בעומר ראשון לאחר האסון בשנה שחלפה: מספר חצרות חסידיות הודיעו לממונה ההילולא, ניצב בדימוס צביקי טסלר, כי יערכו את הטישים הקבועים שלהם במתחם החסידויות א', הנקרא גם מתחם פישמן זליקוביץ'. זהו מתחם חדש, שיוכשר למען מטרה זו, ומשתרע על פני שמונה דונמים.

ההחלטה על הקמת המתחם הגיעה לאחר שיחות בין ממונה ההילולא טסלר לנציגי החסידויות השונות, שמטרתן הייתה למצוא חלופה סבירה להודעה על כך שתתבצע הדלקה אחת בלבד, כדי לשמור על בטיחות המתפללים המגיעים לכבד את רשב"י.

במתחם החסידויות צפויים לערוך את אירועי ל"ג בעומר חסידות תולדות אברהם יצחק, המשפיע רבי אלימלך בידרמן, ישיבת 'אורייתא' ונוספים. בשטח יקימו מפיקי החסידויות במה לאדמו"רים ולרבנים ולצידה במה מיוחדת לתזמורת.

בנוסף, צפויים להתקיים ברחבי המושב אירועים נוספים, כגון עריכת שולחנו של הרב רפאל אבוחצירא בבית המדרש, או המעמד השנתי של ראש ישיבת המקובלים 'נהר שלום', הרב בניהו שמואלי.

מלבד האירועים הפרטיים יתקיימו גם אירועים ציבוריים במירון - ההדלקה המרכזית בראשות האדמו"ר מבויאן ומעמד הזיכרון ל-45 ההרוגים באסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר