הנשיא לחוץ? חולה?

תעלומה ברשת סביב מיקום הידיים של פוטין

בשבוע שעבר נפגש נשיא רוסיה פוטין עם שר ההגנה סרגיי שוויגו - פגישה שעוררה הדים רבים • כעת תוהים ברשת מה הסיבה לכך שפוטין לא הסיר לרגע את ידיו מהשולחן (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
התיעוד המדובר (צילום: קרמלין)

תעלומה ברשת: במהלך פגישה בין נשיא רוסיה פוטין לשר ההגנה שלו סרגיי שוויגו בקשר למלחמה באוקראינה, הנשיא הרוסי לא הסיר לרגע את ידיו מהשולחן, מה שעורר תיאוריות רבות ברשתות החברתיות.

גולשים רבים באשר למצבו הבריאותי של פוטין, והתיאוריות נעו בין סף מוות דרך כאבי גב ועד סתם לחץ מהמצב בו נמצאת רוסיה לאחר הפלישה לאוקראינה.

העיתונאי האמריקני אהרון רופר תהה ברשת החברתית טוויטר בתגובה לסרטון של הנשיא פוטין לא מסיר את ידיו: "מה קורה עם יד ימין של פוטין?"

גולש אחר כתב: "פוטין לא שינה את התנוחה הלא טבעית הזו במהלך פגישתו בת 15 דקות עם שויגו. הניחוש שלי - הוא באמת סובל מבעיות רציניות עם הגב".

אחרים לגלגו על החזקת השולחן, והשוו את השולחן הקצר לעומת השולחן הארוך כשישב עם הנשיא הצרפתי מקרון ועם קנצלר גרמניה שולץ. אחד הגולשים לגלג: "בטח פוטין היה מתוסכל מהאורך של השולחן אז הוא ניסה למתוח אותו..."

כזכור, בפגישה בין שוויגו לפוטין בשבוע שעבר, התייחס פוטין לדיווח הרוסי לפיו עיר הנמל מריופול נפלה לידיהם, זאת למעט מפעל הפלדה בעיר, ולפי שר ההגנה הרוסי שוויגו מתבצרים בו כ-2,000 חיילים.

נשיא רוסיה פוטין אמר לשר ההגנה שוויגו שידאג לכך ש"אפילו זבוב לא ייצא" מהמפעל הנצור. ברוסיה מתכוונים לה/שאיר את המפעל נצור, כשלטענתם הסתערות על המפעל בלי מצור תהיה "לא מעשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר