בהלווית אימו

אורבך תקף: 'אמא לקחה קשה את הנאצות'

חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה נשא נאום הספד בלוויתה של אימו בו התייחס להכפשות נגדו והקושי של אימו בהתמודדות עימן; "חיה את ההכפשות והנאצות יום יום" (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ניר אורבך (צילום: ערוץ הטלגרם של דפנה ליאל)

חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה נשא היום (ראשון) נאום הספד בלוויתה של אימו בו התייחס להכפשות נגדו והקושי של אימו בהתמודדות עימן, כך על פי תיעוד מהלוויה שנחשף אצל דפנה ליאל.

כזכור, אורבך יחד עם שאר חברי מפלגתו בראשות נפתלי בנט, בחר להיכנס לממשלה יחד עם מפלגת רע"מ הערבית, מהלך שזכה לביקורת רבה.

בפתח דבריו אמר: "ברשותכם אני רוצה לערבב מעט את האישי עם הציבורי, בשנים האחרונות אנחנו, המשפחה, עוברים מבחנים מאוד מאוד קשים, אני אומר בשנים האחרונות ולא בשנה האחרונה, כי זה התחיל עוד בבית היהודי, כשקמה המועצה הציבורית התחילו הגידופים והנאצות, ואמא חיה אותם יום יום".

אורבך המשיך: "גם בקבוצות גם בתקשורת וגם בבית, ואחר כך בשנה האחרונה", הוא סיפר: "שואלים אותי הרבה פעמים מה עם המשפחה, אז המשפחה זה הילדים והאישה, אבל המשפחה זה גם אמא, ואמא לקחה מאוד מאוד קשה".

"בדרך לכאן נסעתי עם הבנות שלי וכל דבר שקורה ו'החי יתן אל ליבו' - ניסינו לחשוב למה זה קרה, ואחת הבנות אמרה, אני לא יודע אם היא התכוונה לזה ברצינות, אבל היא אמרה: "אבא אולי זה בגלל שכולם מקללים אותך", ואני אמרתי לה "מה פתאום זה שטויות", אבל אמא לא ראתה את זה כשטויות, את הקללות ואת ההכפשות, במיוחד מחברים לתנועה ולמחנה, במיוחד אותם חברים שהתחנכו וחינכו יחד איתנו על בסיס יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך".

כזכור, הבוקר הודיע ח"כ ניר אורבך כי גם חמותו, הגברת זלדה ארמן ע"ה, נפטרה במהלך השבת בבית החולים יוספטל באילת. זלדה נפטרה מספר שעות לאחר פטירתה של הגברת יעל אורבך ע"ה, אמו של ח"כ אורבך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר