דרמה טכנולוגית

האיש העשיר בעולם בדרך לרכישת 'טוויטר'

אילון מאסק, בעלי ענקית הרכבים האוטונומיים 'טסלה' וחברת 'ספייס איקס', שהונו מוערך בכ-265 מיליארד דולרים, צפוי לחתום כבר היום על העסקה, שיכולה לשנות את מפת הרשת החברתית הפופולרית (דיגיטל)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אילון מאסק וטוויטר (צילום: שאטרסטוק)

האם הרשת החברתית הפופולרית 'טוויטר' על סף שינויים משמעותיים? לפי דיווחים ב'רויטרס' וב'בלומברג' מהשעה האחרונה, דירקטוריון הרשת החברתית צפוי לאשר כבר היום (שני) את מכירתה לידי האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, תמורת 43 מיליארד דולר, יותר מערכה בבורסה כיום.

איל ההון, שהונו מוערך בכ-265 מיליארד דולר, בזכות חברותיו שמטפסות בערכן ללא הרף, רכש לפני כשבועיים 9% ממניות החברה, ואז הודיע כי ירצה להשתלט לחלוטין על הרשת החברתית.

בטוויטר פחדו בתחילה, בעיקר בשל רצונות מאסק לשנות את אופייה של 'טוויטר', אבל לאחר שמאסק הודיע כי הצעתו היא "האחרונה" וכשהבינו שמאסק ישיג את מטרתו בכל דרך, החליטו בדירקטוריון להיכנע.

מאסק ידוע כצייצן מוביל בארה"ב, עם עשרות מיליוני עוקבים. תחילת התעניינותו בהתערבות בחברה החלה עם החלטת טוויטר ופייסבוק להשעות את נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, בשעה שעדיין כיהן בתפקיד הבכיר ביותר בעולם, לאחר פריצת ההמון לקפיטול, בינואר בשנה שעברה.

מאסק מאמין כי "יש לאפשר חופש ביטוי מלא", וברצונו להסיר רבים ממכשולי האלגוריתמים המונעים ביטויים חריפים יותר ברשת החברתית. בנוסף צפוי מאסק להרוס טיפה מייחודה של 'טוויטר', ולאפשר לערוך ציוצים גם לאחר שצויצו, דבר שכיום לא ניתן לעשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר