אבנר נתניהו על בנט

"שקרן, נוכל ומגולמן, רוצה קבר בהר הרצל"

בנו הקטן של ראש הממשלה לשעבר, תקף היום בחריפות את נפתלי בנט, "נפתלי הוא שקרן ונוכל שמקומו בהיסטוריה של העם היהודי מובטח לדיראון עולם, לצד אבימלך וארכלאוס" (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

בנו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אבנר, פירסם היום (רביעי) פוסט זועם בו הוא תוקף את ראש הממשלה נפתלי בנט על שלל נושאים, כך על פי הפרסום ב'ערוץ 7'.

בפתח דבריו כתב: "נפתלי הוא שקרן ונוכל שמקומו בהיסטוריה של העם היהודי מובטח לדיראון עולם, לצד אבימלך וארכלאוס לפחות (ואני עדין)", נתניהו הבן ממשיך לתקוף: "אדם מגלומן ותאב כוח שמלכתחילה רק חלם על חלקה בהר הרצל וצ׳קלקות וכיבודים, רכב על גבי ציבור של מאות אלפי בני אדם שיוצגו ע"י מפלגה גוססת והפר אמונים בקנה מידה שאין כדוגמתו בדמוקרטיה מודרנית - בשום מדינה".

לטענת אבנר, הסיבה שממשלות ימניות לא הצליחו לפעול בנושאים רבים נובעת בגלל התנהלות בנט בממשלות ההן: "כשממשלת הליכוד לא פינתה את חאן אל אחמר, או לא הצליחה לפרק את הדיקטטורה של הדמוקרטיה המהותית, הדבר נבע משילוב של היעדר 61 לצעדים אלו (בממשלות הללו היו אומנם ברק ולבני ולפיד אבל גם ליברמן, גדעון, בנט וכחלון - ואת עמדתם על ׳שומרי הסף׳ כולנו יודעים היום) יחד עם חוסר מודעות שלנו (מודה) ושל חלקים גדולים בציבור הישראלי לחומרת הבעיה.

"באשר לאי-קיום הבטחות, ממשלת הליכוד לרוב לא קיימה הבטחות, אם כבר, לפוליטיקאים יריבים - הבטחות שממילא ניתנו במסגרת מו"מ קואליציוני, אותו אפשר לדמות לאיום עם אקדח לרקה".

במסגרת ההכרחי, תמיד אעדיף הפרת הבטחות לפוליטיקאים מאשר הפרת הבטחות למצביעים, כיוון שאין חשוב יותר בדמוקרטיה משלטון העם וייצוג נאמן של הבוחרים. כשלא מומשו הבטחות כאלה ואחרות, זה כי הן לא הצליחו להתממש (קורה לכולם) - לא בגלל שקרנות ונוכלות כרונית כמו של בנט ושקד".

לסיום כתב: "המחנה הלאומי יקום מחדש, עם הליכוד במוקד ועם שיקלי, החרדים, ש"ס והחרדלים; מסכים איתך, אין פיתרון אחר, וגם עלינו לעשות חושבים משלנו (לא הבמה כאן); אבל חשוב להצביע על הכשלים שהיו, כדי להבטיח שב-2031 לא יקום בנט חדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר