במהלך ההכנות להילולה

טרגדיה במירון: יועץ השר לקה בליבו - ונפטר

במהלך תרגיל היערכות וסיור שנערך היום - לקראת ההילולה בל"ג בעומר במירון, יועץ השר לביטחון הפנים לענייני כבאות והצלה, קיבל דום לב במהלך הסיור - התמוטט ונפטר (בד"ה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
טפסר משנה אליק אלבז (צילום: כבאות והצלה)

במהלך סיור שנערך היום (ראשון) במירון עם השר לביטחון פנים עמר בר-לב - לקראת ל"ג בעומר, טפסר משנה אליק אלבז, לקה בליבו התמוטט ונפטר. בן 48 היה בפטירתו.

אלבז, שירת במערך הכבאות 28 שנים כלוחם אש וכמפקד ובשנה האחרונה שירת כנציג בכיר של מערך הכבאות במשרד לביטחון הפנים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

טפסר משנה אלבז צמח בזרוע המבצעית של מערך הכבאות ומילא שורה של תפקידים פיקודיים במחוז דן ובהם סגן ומ"מ מפקד תחנת בני ברק וכן ראש ענף חקירות וחירום. חבריו ופקודיו מתחנת בני ברק מתארים אותו כלוחם וכמפקד אהוד, ערכי ומקצועי שפעל מתוך תחושת שליחות, אהבת המקצוע ותחושת ערך חיי האדם.

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי הביע תנחומיו למשפחה וציין: "טפסר משנה אליק אלבז, קצין ערכי, מקצועי ונעים הליכות תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון הפנים של ישראל. נזכור את תרומתו האישית כמי שהיווה מפקד, דוגמא ומופת למערך הכבאות".

"לכתו בטרם עת הוא אירוע מצער וכואב, אנו מחבקים ומאמצים אל ליבנו את משפחתו היקרה", מסר כספי.

השר בר לב מסר: "בכאב גדול קיבלתי היום את הידיעה המרה על מותו הפתאומי של טפסר משנה אליק אלבז ז"ל, שכיהן כנציג הבכיר של מערך הכבאות וההצלה בלשכתי. אליק היה איש מקצוע מהמעלה הראשונה, אבל מעל הכול היה אדם מיוחד במינו, שכולו לב. והיום הלב הזה נדם. אני משתתף באבלה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

מסע ההלוויה יצא בשעה 19:00 מבית המשפחה, ברחוב יעל רום 6 בפתח תקווה, לבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר