אסטרטגיה במלחמה

נשיא אוקראינה זלנסקי התייעץ עם יועצים המקורבים לנתניהו

לפי מקורות מהימנים, נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי קיבל שירותי ייעוץ מיונתן אוריך ושרוליק איינהורן, המקורבים לראש הממשלה לשעבר נתניהו. זלנסקי ויועצי נתניהו לא הגיבו לפרסום (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דגלי רוסיה-אוקראינה (עיבוד: shutterstock)

בעיצומה של המלחמה הקשה, קיבל נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי שירותי ייעוץ מיועציו הקרובים של נתניהו. כך לפי הפרסום היום (שלישי) ב'וואלה' של העיתונאית טל שלו, מפי "מקורות מהימנים".

יועצי נתניהו שמהם קיבל זלנסקי ייעוץ הם שרוליק איינהורן, שהיה מנהל הקריאטייב של הליכוד בבחירות האחרונות, ומיונתן אוריך, דוברו של נתניהו בשנים האחרונות.

מטעמם של איינהורן ואוריך לא נמסרה תגובה, וגם מלשכת נשיא אוקראינה לא הגיבו לפניות 'וואלה'.

בתחילת השבוע, כפי שדווח ב'כיכר השבת', טען נשיא אוקראינה זלנסקי כי מאז יצא נשיא רוסיה, ולדמיר פוטין, למלחמה נגד אוקראינה - למעלה מ-23,000 חיילים רוסים נהרגו בקרב. כמו כן לדבריו, למעלה מ-1,000 טנקים וכ-200 מטוסים רוסים הושמדו.

לדבריו, למעלה מ-2,500 משוריינים וכלי רכב צבאיים של רוסיה הושמדו במהלך המלחמה. עם זאת זלנסקי הדגיש כי לצבא רוסיה יש מספיק ציוד צבאי כדי להמשיך את הלחימה נגד אוקראינה. צהנשיא זלנסקי הוסיף: "הכובשים עדיין לא מזהים את הכישלון הברור של הפעולות שלהם על אדמתנו".

בריאיון לעיתון פולנו, אמר בסוף השבוע זלנסקי כי: "העיר מריופול הייתה אחת הערים המפותחות והמתקדמות במזרח. היום היא מחנה ריכוז רוסי שיושב בתוך חורבות. הלחימה במזרח מראה כי התוכנית של הרוסים היא לרוקן את חבל דונבאס מיושביו, ויש להם את הכלים לעשות זאת, יש להם מספיק ארטילריה ומטוסים להחזיר את האזור לתקופת האבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר