"חשבו שהוא המחבל"

דרמה בשבת בעיר אלעד: בחור חרדי רץ ביער - וכמעט נורה

כוחות הביטחון ששהו במהלך כל השבת האחרונה בעיר אלעד וערכו סריקות לאיתור המחבל, הבחינו בבחור בלבוש ספורטיבי שחור שרץ ביער, הכוחות כמעט ירו בו - כך הוא ניצל | הסיפור המלא (חרדי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הזירה בטבח באלעד (צילום: דוברות צוות הצלה)

דרמה בעיצומה של השבת בעיר החרדית: במסגרת פעילות צה"ל ומשטרת ישראל ללכוד את שני המחבלים - אסעד יוסף אסעד אלרפאעי וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, שביצעו את הפיגוע הרצחני ביום חמישי האחרון באלעד ורצחו את יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח הי"ד.

מאות שוטרים וכוחות צה"ל בליווי מסוקים עורכים סריקות בעיר אלעד והסביבה, מאז הפיגוע הרצחני במטרה ללכוד את שני המחבלים.

ל'כיכר השבת' נודע כי בשבת בצהריים, בחור חרדי שיצא בלבוש ספורטיבי שחור לריצה ביער אלעד כמעט נורה למוות על ידי כוחות הביטחון לאחר שחשדו בו כמחבל שנמלט.

ברגע האחרון, הוא ניצל בנס לאחר שהם הבינו שמדובר בתושב העיר שיצא לריצה והניחו לו לנפשו.

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

"השוטרים והחיילים קראו לו לעצור והוא נבהל וברח", סיפרו תושבי העיר אלעד שהיו עדים לתקרית מחלון ביתם בשיחה עם 'כיכר השבת', "זה יכול היה להיגמר באסון, הוא היה לבוש בבגדים שחורים כמו מחבל וכוחות הביטחון חשבו שמדובר במחבל, הם אפילו העלו מסוקים לאוויר".

על השבת המתוחה בעיר סיפרו התושבים: "אנשים הסתגרו בבתים מרוב פחד ולא יצאו בכלל, בתי הכנסת היו כמעט ריקים, אנשים התפללו בבית. כל הרחובות שוטרים וחיילים שמחפשים את שני המחבלים, מרגישים אווירת מלחמה ברחוב".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

העיתונאית חני אדרי מעיתון 'בקהילה', תושבת העיר החרדית סיפרה: "הייתה ‏שבת מהסרטים. מכניסת השבת ועד לרגע זה, 2 מסוקים חגים סביב העיר, עשרות כלי רכב צבאיים, משטרות, שוטרים במדים, סמויים, חיילים, כוחות מיוחדים-מפטרלים בעיר הלוך חזור".

"למעלה מ- 40 שעות מאז הפיגוע הרצחני והמחבלים טרם נמצאו.‏ סיבוב קצר בעיר בערב שבת מגלה מצב בו אזרחים מסתובבים עם אלות, אבנים, מקלות ואף סכינים ובכל רגע מסתובבים אחורה לוודא שחלילה המחבלים לא נמצאים בקרבתם. מציאות הזויה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר