עם דם על הידיים

תם המצוד: נעצרו 2 המחבלים שביצעו את הטבח באלעד

בתום שלושה ימים של מצוד אחר המחבלים שביצעו את הטבח הנוראי בעיר אלעד, כוחות הביטחון עצרו את שני המחבלים כשהם מסתתרים בין השיחים בתוך שטח ישראל בסמוך לעיר אלעד (צבא)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27 א)

כוחות הביטחון עצרו הבוקר (ראשון) את שני המחבלים שביצעו את הטבח הנוראי בסוף השבוע בעיר החרדית אלעד, טבח בו נרצחו שלושה אזרחים ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה.

המחבלים נתפסו כשהם מסתתרים בין השיחים בשטח פתוח בסמוך לעיר אלעד. השניים לא התנגדו למעצר ונכנעו.

מוקדם יותר תפסו כוחות הביטחון את הטלפונים של השניים, שם הותירו המחבלים צוואות וטענו כי ביצעו את הפיגוע בשל המצב בהר הבית.

השניים, אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20, תושבי אזור ג'נין, נחקרים בשעה זו על ידי אנשי השב"כ.

כזכור, בפיגוע נרצחו יונתן חבקוק הי"ד, בועז גול הי"ד ואורן בן יפתח הי"ד.

בהודעה משותפת של צה"ל, המשטרה ושב"כ נאמר: "בסיום מבצע משותף של משטרת ישראל, שב״כ וצה״ל נתפסו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, סמוך לעיר.

"המרדף המשולב כלל הפעלה של אמצעים טכנולוגים, מודיעיניים, כוחות איסוף ויחידות מיוחדות, של המשטרה, שב״כ וצה״ל, בהן יחידת מגלן, יחידת מרעול, לוחמי חטיבת הקומנדו ובסיוע מסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל.צוות משולב הבחין בשתי הדמויות החשודות בסמוך למחצבה".

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס למעצר המחבלים וכתב: "שמנו את ידינו על המחבלים השפלים שביצעו את הפיגוע באלעד. נשים את ידינו גם על כל מי שסייע להם. אני מודה לכוחות הביטחון שעבדו מסביב לשעון. צה׳׳ל, המשטרה והשב׳׳כ ימשיכו לפעול בשיתוף פעולה למען ביטחון אזרחי ישראל. אני מבקש שוב להביע צער בפני משפחות הנרצחים ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

שר החוץ, יאיר לפיד, אמר: "ארבעה ימים של עבודת מודיעין ושטח הסתיימו הבוקר בתפיסת המחבלים הנתעבים שרצחו בדם קר את יונתן, אורן ובועז ז"ל.

"אני מברך את כוחות הבטחון על המאמצים הרבים, על הנחישות ועל הדבקות במטרה להביא את הרוצחים למיצוי הדין. ידע כל מחבל שרוצה לפגוע באזרחי ישראל שסופו להתפס. נמשיך לפעול למען בטחון אזרחי ישראל".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר