אחרי הקפאה

רב חרדי חדש נבחר לכהונה ביישוב היוקרתי

המשרד לשירותי דת הודיע היום כי הרב אליעזר שמולביץ, חסיד חב"ד, נבחר לרב היישוב קיסריה. הוא יליד בלגיה ורכש את השכלתו התורנית בישיבות בישראל ובארצות הברית (חדשות)

שלמה מן | כיכר השבת |
הרב אליעזר שמואלביץ (צילום: באדיבות המצלם)

המשרד לשירותי דת הודיע היום (ראשון) כי הרב אליעזר שמולביץ, חסיד חב"ד, נבחר לרב היישוב קיסריה שבמועצה האזורית חוף הכרמל.

הרב שמולביץ הוסמך לרבנות על ידי הרבנות הראשית לישראל, והוא בעל כושר לכהן כרב עיר. הוא יליד בלגיה ורכש את השכלתו התורנית בישיבת תומכי תמימים המרכזית בארה"ק בכפר חב"ד ולאחר מכן בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית בניו יורק, שם גם הוסמך לרבנות על ידי גדולי מורי ההוראה מהדור הקודם הגאון - רבי יצחק פקרסקי זצ"ל, בעל ה"חקרי הלכות" והגאון רבי מרדכי מנטליק זצ"ל, בעל ה"אמרי מרדכי".

בישראל הוסמך לרבנות על ידי הרב הראשי לישראל וראש ישיבת "מרכז הרב", הגאון רבי אברהם שפירא זצ"ל. הרב שמולביץ שירת בצה"ל בחובה ובמילואים ועוסק בפעילות להנגשת היהדות וקירוב הלבבות באור עקיבא ובקיסריה משנת תשמ"ז.

השר לשירותי דת, מתן כהנא, בירך על הבחירה: "לרב תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. המינויים של רבני התיישבות יזרימו דם צעיר ויניעו את שירותי הדת בהתיישבות. אני מאמין שהרבנים שייבחרו יפעלו לחבר את התושבים לחיי הרוח וינגישו יהדות מסבירה במאור פנים. בהזדמנות זו אני מברך את הרב אליעזר שמולביץ לרגל מינויו כרב היישוב קיסריה ומאחל לו שיזכה לקדש שם שמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר