המסר לגפני ודרעי

אייכלר נפגש עם עליזה בלוך: מאחל לך עוד קדנציה

בזמן שאריה דרעי ומשה גפני מתכוונים להסתער על הבחירות לראשות העיר בית שמש בכדי להדיח את ראש העיר עליזה בלוך, ח"כ ישראל אייכלר נפגש עם בלוך והביע תמיכה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

לפני כשלוש וחצי שנים הצליחה עליזה בלוך להפתיע את הסיעות החרדיות ולהיבחר לראשות העיר בית שמש, עיר בה יש רוב חרדי, אך ככל הנראה שיתוף פעולה בין קבוצות בתוך הקהילה החרדית העניקו לה את הניצחון הגדול.

מאז יחסיה עם סיעות ש"ס ו'דגל התורה' ידעו עליות ומורדות, ואולי בעיקר מורדות. ראשי ש"ס ו'יהדות התורה', אריה דרעי ומשה גפני, מתכוונים להתסער בעוד כשנה וחצי על הבחירות לראשות העיר, בתקווה להדיח את עליזה בלוך ולהכתיר ראש עיר חרדי תחתיה.

אך בצהריים (ראשון) הדהים חבר הכנסת ישראל אייכלר, נציג חסידות בעלזא, את ראשי הסיעות החרדיות כאשר נפגש עם ראש העיר בלוך, שיבח אותה ואיחל לה קדנציה נוספת בראשות עיריית בית שמש.

אייכלר יצא מגדרו בכדי לשבח את תפקודה של בלוך ואמר במהלך הפגישה: "אני מבקש להודות בשמי ובשם כל ילדי בית שמש, ובפרט החרדים ובהם חסידי בעלזא. עשית בעיר הפיכה מחשבתית. למרות החששות משני הצדדים לאחר הבחירות והשיח של מאבקי כוחות בין אוכלוסיות שונות.

"לימדת את התושבים שהשכן אינו אויב אל שכן טוב. אפשר לגור בעיר אחת אוכלוסיות שונות אלו מאלו. איש את רעהו יעזורו. במקום להילחם זה בזה. זה חשוב מאוד לכל ילדי בית שמש. יש לך זכות גדולה".

בלוך השיבה לח"כ אייכלר: "אני רואה בך ובקהילה החרדית שאתה מייצג שותפים בכירים. המטרה שלנו היא משותפת. נמשיך לעשות הכל כדי שלכל התושבים פה יהיה טוב ובריא לגור".

אייכלר הוסיף ואיחל לבלוך קדנציה שניה בתפקידה כראש העיר בית שמש: "שתזכי להמשיך ולהשלים את המהפך שהתחלת בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר