הסריקות, המצוד והאיתור • תיעוד

הלוחם שגילה את המחבלים משחזר: "ראיתי גוש שיחים זז"

"גאה להיות חלק מהיחידה", אומר הלוחם שגילה את שני המחבלים ביער הסמוך לאלעד. "ראיתי גוש של שיחים זז, ובו מצאנו המחבלים" • תיעוד נרחב ומסכם מהסריקות בשטח ביממות האחרונות (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הלוחמים בחיפוש (צילום: דובר צה"ל)

מפל"ג ביחידת מגלן, סגן י', שיחזר היום (ראשון) את רגעי לכידת המחבל, ביער סמוך לאלעד, בשעת בוקר מאוחרת. "עבדנו קשה ימים כלילות", סיפר, "ובמהלך הצהרים היום כחלק מהסריקות, זיהיתי איזה שיח שתחתיו יש גוש של שיחים שנושם, התקרבנו ושם מצאנו את המחבלים. גאה להיות חלק מהיחידה".

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', אתמול (שבת) איתר כוח צבאי בקרבת מקום לאזור שבו נתפסו המחבלים ממצא חשוד בדמות טיפת דם, שנלקחה לבדיקה.

הלוחם משחזר (צילום: דובר צה"ל)

בעקבות הממצא, הבוקר חזרו לאזור כוחות צה"ל ושב"כ, בהם בין היתר קצין מגלן ורכז של השב״כ, וערכו סריקות בשטח. בעודם סורקים את המקום הבחינו הכוחות בתנועה חשודה באחד השיחים ובמהירות זיהו בתוכו את המחבלים.

זה היה הרגע שבו הוקפצו כוחות נוספים לזירה, ובתוך זמן קצר בוצע המעצר בנשקים שלופים. במהלך הסריקות ביער לאחר המעצר מצאו הכוחות את הגרזן שבאמצעותו ביצעו המחבלים את הטבח המחריד.

מפל"ג ביחידת אגוז, רב-סרן א' (צילום: דובר צה"ל)

בתשאול שערכו למחבלים בשטח, אלו הודו כי ביצעו את הפיגוע. המחבלים ישבו לפי ההערכות באותו תא שטח - השוכן מאות מטרים ממקום הפיגוע - במשך שלושה ימים ברציפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר