"למה נתנו סיגריות?"

אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד: "בנט תתפטר, הדם על ידיך"

אלמנתו של הנרצח בטבח האכזרי באלעד, יונתן חבקוק הי"ד, דיברה היום לכלי התקשורת ואמרה: "הוא היה יכול להציל את עצמו ולברוח, הילד ראה אותו מת; בנט, הדם של בעלי על ידיך" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
לימור חבקוק, באוהל האבלים באלעד (צילומסך: כאן חדשות)

לימור חבקוק, אלמנתו של הנטבח בפיגוע באלעד - שנלחם עם המחבלים, יונתן חבקוק הי"ד (המכונה 'אחינו') והותיר אחריו חמישה יתומים, דיברה היום (ראשון) לכלי התקשורת ותקפה בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט.

לימור סיפרה בתחילה לחדשות 12, כי בעלה היה חסיד חב"ד, שכל חייו נלחם לטובתו של האחר, הוא לא ראה צבעים ומגזרים, רק את נשמת האדם, כולם קיבלו ממנו חיבוק - יהודי, נוצרי ואף ערבי, הוא היה יכול לברוח ממקום הפיגוע, אך הוא בחר שלא.

האם סיפרה בדמעות על הרגעים הקשים, כפי שתיאר בנה בן השש: "הילד סיפר כי אבא ראה את המחבלים עם הגרזן והוא הלך להתעמת איתם, והוא נלחם בהם במשך דקות ארוכות, ובזמן הזה מאות ילדים ואנשים ברחו מהמקום - שהיה הומה אדם ובכך נחסכו עוד מאות הלוויות".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

"אני אצטרך לגדל את חמשת היתומים לבד, אמנם אני מעריכה ומודה על התמיכה הענקית שאנו מקבלים בימים האחרונים מאנשים טובים בארץ ובעולם ואני מודה על החיבוק החם והאוהב שאנחנו מקבלים, אך חייבים לראות מה קרה כאן, נגזרה גזירה".

"אני קוראת", הוסיפה האלמנה, "להפסיק לשבת עם המחבלים בממשלה, מספיק לשבת עם הרוצחים האלה. למה? הילד שלי יצטרך מעתה לדקלם כל יום קדיש, בנט? הילד שלך לא יצטרך להגיד קדיש ולשבת שבעה על מות אביו".

"בנט, תתפטר עוד היום. אתה עוד יכול לתקן ולחזור בתשובה. אם לא תתקן, הדם של בעלי על הידיים שלך. אם תמשיך לשבת עם רוצחים סביב אותו שולחן אין לך מחילה. אם אתה יהודי, תוכיח שאתה יהודי למען הילד שלי בן השש שראה את אבא שלו נרצח".

תיעוד כואב: מסע הלוויה של יונתן חבקוק הי"ד (צילום: יוסף חלוואני יח"צ)

בהמשך אף התייחסה לסערה שפרצה ברשת ואמרה: "למה נתנו להם סיגריות?! על מה ולמה?! מספיק עם בית המלון למחבלים בזמן שהילדים שלי בוכים 'איפה אבא?'. בנט, חייב לפנות את הכסא, הכסא שלו לא חשוב והוא חייב לתת לנפטרים את הכבוד האחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר