חודש וחצי לפיגוע

גופות מחבלי חדרה שוחררו, קריאות זעם במסע ההלוויה המצומצם

שני המחבלים שביצעו את פיגוע הטרור המחריד בחדרה לפני כחודש וחצי נקברו הלילה באום אל פאחם. מספר המשתתפים הוגבל. בסיום ההלוויה, קראו המשתתפים קריאות הסתה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההלוויה בחדרה, הלילה (צילום: לפי סעיד 27א)

הלווייתם של שני המחבלים ימ"ש, שביצעו את פיגוע הטרור הקשה בחדרה, לפני כחודש וחצי, במהלכו נרצחו ביריות שני לוחמי מג"ב ונפצעו כעשרה, התקיימה הלילה באום אל פאחם.

גופותיהם של הרוצחים שוחררו במהלך הלילה, במטרה למנוע הלוויה המונית. המשטרה הגבילה את ההשתתפות בהלוויה ל-100 איש בלבד.

במהלך ההלוויה, קראו משתתפים קריאות הסתה. "נקריב את חיינו למען השהיד", היו מי שצרחו. אחרים צרחו" "למסגד אל-אקצא נלך במיליונים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה להחזרת גופות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה: "גופות מחבלים לא מחזירים. כדי להרתיע את המפגע הבא, אסור להחזיר גופות מחבלים ארורים, אלא להעלים אותם. בנט פועל הפוך ממה שטען בעבר שאסור להחזיר גופות מחבלים, כי זה פוגע בבטחון המדינה, בקצב הרפיסות של ממשלת הדמים, בנט עלול לשלוח גם את נציג הממשלה להשתתף בלוויה".

כזכור, במהלך הפיגוע המחריד בחדרה נרצחו שני לוחמי משמר הגבול רש"ט יזן פלאח ז"ל והלוחמת רש"ט שיראל אבוקרט ז"ל. רש"ט יזן פלאח ז"ל, בן 19, תושב כסרא סמיע. התגייס למשמר הגבול לפני כשנה ושירת בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאיר אחריו הורים, אח ואחות. רש"ט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה. התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר