פאנל שמדבר תכל'ס

למה חופרים את כל ירושלים בבת אחת?

במסגרת התוכנית הכלכלית פאנל בהשתתפות חבר העירייה ומחזיק תיק התחבורה ובעל עסק שמאי מקרקעין • על ההשפעות הכלכליות עכשיו ובעתיד • האם יכלו אחרת וגם, תכלס מה עושים ומדוע • כל השאלות שמטרידות את הירושלמים (חדשות)

אנחנו בתוכנית הכלכלית עוסקים בנושאים הכלכליים שמטרידים אותנו. ואם יש דבר שאנחנו מקבלים עליו אין ספור פניות זו מציאות התחבורה בירושלים. הפקקים הבלתי נגמרים והמציאות של התחבורה הציבורית.

על מנת לקבל תשובות והסברים זימנו לאולפן את חבר מועצת העירייה ומחזיק תיק התחבורה מר דוד זוהר ואת שמאי המקרקעים המומחה לתחום מר שלום שטיינברג שאף מחזיק עסק במרכז העיר ירושלים ומכיר את המציאות בה.

שאלנו אותם למה צריך את כל זה? למה אי אפשר לעבוד אחרת, אולי בצורה מדורגת, אולי מהר יותר, אולי פתרון אחר חוץ מרכבת קלה, מתי אנחנו מסיימים עם כל זה? מה בפועל עושים ומה עומד להשתנו?

דיברנו גם על עלויות הפרוייקט, על הנזקים שמבצעים הקומץ שמתנגד לתוכנית, איך עוזרים לבעלי העסקים שבאזורי הבניה ומה הרווח העתידי לתושבים ובעלי הנכסים.

צפו בפאנל המרתק

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

16
הרב דוד זהר, אחד האנשים המוכשרים בעל כוחות רעננים שיש לנו בעיריית ירושלים. בן אדם מוכשר עם לב ענק שאיכפת לו באמת מהתושבים. יישר כח
ירושלמית
15
מתי יפסיקו לנו הפיצוצים של המנערות מתחת לשכונה? כל הבית והחלונות רועדים נשמע כמו פיגוע
הגבעה הצרפתית
14
בלבולי מוח הם לא ניראה לי ביקרו במקום חצי שנה א. ממתי חופרים כל פינה אפשרית אם צריך לעשות קו ישר למה משתי הצדדים ב. מה הקשר לזה שברמת אשכול יש רמזורים כשיש שם רכב כל 5 דקות ג. אולי הם חושבים על האנשים שהבית שלהם מלא עכברים בגלל העבודות ד. אני רוצה להגיע מרחוב שטראוס לרחוב אבינדב הליכה היא 10 דקות נס
אבי ג
13
לא השתכנעתי.
בועז
12
משה ליאון וחברי העיריה הולכים לשלם בבחירות הקרובות
משה ליאון וחברי
11
כי התושבים לא מעניינים אותם! אי אפשר להחליף לעירייה אחרת אז מה האינטרס שלהם לעזור? גם העיר מלאה בורות הכבישים תלאים תלאים, ואגב אם חשבתם שזה יעזור לקצר את הזמן? חחחחח נראה לכם. מיד כשיסיימו את העבודות האלו יהפכו את הכל ויחליפו מחדש כי שינו את התוכניות או כי יד ימין לא מדברת עם יד ימין. כמו שעשו עם
קצת שכל
10
טכנאי מזגנים סובל בכביש
3 דברים בטוחים המוות מס הכנסה והחפירות ב
9
שדרות הרצל אנא זה קססטרופה הצורה של סלילת המסילות אין תכנון כלל לגבי העסקים מסביב והאנשים הגרים באזור חלם
נאוה
8
מאכילים אותכם שקרים... הפקקים זה בגלל עבודות אין סופיות שחוסמים כבישים רבים. וכבישים כמו בגולדה מאיר ורוממה שלוקחים נתיבים והופכים אותם לנתיבי תחבורה ציבורית והם יחסית ריקים! התכנון ותיאום בכל העיר לקוי... אם רוצים להוריד את הרכבים, שיגדילו מדרכות ונתיבים לאופניים. אופניים זה העתיד
ירושלמי מתוסכל
7
משה ליאון וחברי העיריה הולכים לשלם בבחירות הקרובות על הסבל הבתלתי ניתן לתיאור של תושבי י-ם וכמו שנאמר בכותרת מדוע צריכים לשפץ למשל את תוככי שכונת נווה יעקב ועוד שכונות במקביל לסבל הבלתי יתואר שבשיפוץ כל העיר. התשובה היא חוסר התחשבות מינימלית בתושב.
שמואל
6
כי יש שם אין סוף סגני ראש עיר חרדים
יעקב
5
התשובה פשוטה ולא נעים לאף אחד להגיד אותה, כשכל אחד עושה סיכומים עם קבלנים ואין מי שמפקח על כספי הציבור ככה שודדים את הקופה..!!
פשוט וקל
4
בלבול מוח. אחרי הפעלת הרכבת הפקקים רק יגדלו! לקווים העירוניים ורכבים לא יהיה נתיבים פנויים וכל האזור כולו (כולל כל הרחובות מסביב לציר) ייהפך לעיסת פקק אחת גדולה עם איכות חיים באדמה. לא ברור מאיזה הגיון זה יעלה את מחירי הדירות, המודלים המדוברים לא מתייחסים לקו רכבת החוצה לב אזור מגורים צפוף.
גדעון
3
שלום שטיינברג האיש הכי חכם שיש. צריך להיות ראש העיר חיפה בקרוב בעז"ה.
גד
2
עובדים בלי הגיון כמו ריצ' רצ' חופרים סוגרים שוב חופרים ושוב סוגרים לא נדבר על בזבוז הון כסף מכספינו אם אזרח יש/ לו חוב של 50 ש בעריה /בביטו''ל יפרצו לו את הבית עם הוצל''פ בתוספת קנסות וריביות ושכ''ט מה לא וכאן מבזבזים אלפי שקלים הנה הגדר באזור שכונת שערי צדק כמה השקיעו ובנו גדר חדש וכעת הורסים את הכ
חפירות
נכון מאוד . לא משפצים את מה שנחוץ באמת . זה רק משיקולי פופוליזם וקומבינות עם קבלנים. מה שחיוני הינו סתימת בורות ומהמורות וסדקים שהורסים צמיגי מכוניות ומסכנים את הדו כלגלי
אין סדר עדיפות לסילוק מפגעים מסוכנים
השאלה היא למה להחריב את כל הכבישים בעיר ולעבוד בכל העיר בבת אחת אפשר לעבוד שכונה שכונה ולא לשבש את החיים של כל התושבים - צריך חקירה פלילית מי מרויח כסף על זה????
דבורה
1
צריך להדגיש שפתרון הרכבות מוגבל במידת מה מאחר וציבור בני הדודים בהמוניו משתמש בו על ברבריותו וגסותו, מה שמונע מנשים רבות להשתמש בתחבורה זו, ולהסתפק באלטרנטיבות כרכב פרטי וכו', כל עוד דו קיום אין תקנה ממשית, משה אודה לתגובתך
ש

אולי גם יעניין אותך:

עוד בהכלכלית: