"רוצים להפיל אותנו"

אין גבול: ליברמן משווה בין נתניהו ויחיא סינוואר

לאחר שלא עמד בהבטחתו למוטט את שלטון חמאס בעזה תוך 48 שעות, היום, איווט ליברמן מאשים את מנהיג חמאס סינוואר, נתניהו וסמוטריץ' ברצון להפיל את הממשלה (חדשות)

ליברמן, היום (צילום: ערוץ כנסת)

מושב החורף של הכנסת נפתח היום (שני) וראשי הסיעות ימסרו כל אחד בתורו, הצהרה לציבור, ראשון ראשי הסיעות שדיבר בכנסת, הוא יו"ר ישראל ביתנו שר האוצר אביגדור ליברמן.

מאז שנפתח גל הטרור האחרון ונהרגו בו 19 בני אדם, קולו של אחד השרים הבכירים - ליברמן כמעט ונאלם, אך היום הוא בחר לדבר על גל הטרור.

בפתח דבריו הוא מסר תנחומים למשפחות, ואמר: "ברכות לכוחות הביטחון ולאדם שמנע פיגוע בתקוע. חייבים לשנות את כללי המשחק באשר לחמאס עזה. א"א לקבל את המציאות שראשי חמאס מקבלים חסינות בתמורה לשקט מעזה, ורשאים להוציא פיגועים ביו"ש. המציאות הזו חייבת להשתנות".

"מבחינתי נפעל בכל המישורים כדי להגיע למשוואה חדשה ולדון בסוף ההליך - מה אנו רוצים מרצועת עזה"מי שפועל נגד הקואליציה זו אותה קואליציה של יחיא סינוואר, פינדרוס, סמוטריץ' ונתניהו. אלו אנשים הזויים, משיחיים, שרוצים להפיל את הקואליציה שפועלת למען מדינת ישראל"

לאחר מכן עבר לדבר על המצב הכלכלי: "מי שחושב שנראה קניבליזם כלכלי כמו שראינו בעבר - טועה. אני לא אתן יד ל'כלכלת בחירות' - נגיש תקציב אחראי ורציני. הכנסות המדינה עולות על ההוצאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר