סמוטריץ': "מרימים ראש"

נתניהו: "בנט, מחכה למועצת השורא? בעז"ה נקים ממשלה חדשה"

בפתח דבריו היום בכנסת, הזכיר נתניהו את אביו והביע דאגה על "הסכנה הגדולה המרחפת עלינו, וקרא להפלת הממשלה • סמוטריץ': 'עבאס משתמש בחסינות שלו לטובת סינוואר' (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וסמוטריץ', היום בפתח ישיבות הסיעה בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, דיבר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, והזכיר את אביו, כשלאחר מכן, הוא קורא לבנט להתפטר מתפקידו. יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' דיבר אף הוא, ותקף את יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "אין יום שאיני חושב על אבי וביום הזה אני אומר לכם: סכנה גדולה מרחפת עלינו. איראן דוהרת להתחמש בנשק גרעיני נגד ישראל בחסות הסכם בינלאומי שמקדם הממשל האמריקני הנוכחי - ובממשלת ישראל אין פוצה פה".

נתניהו

כאן עבר נתניהו לדבר על הממשלה הנוכחית: "ממשלת החולשה וההונאה אינה מסוגלת לעמוד ולו לרגע אחד נגד המדיניות הכנועה של הממשל האמריקני נגד איראן, כפי שהיא איננה מסוגלת להילחם בטרור של חמאס. וכיצד היא תוכל בחמאס? הרי בנט ולפיד תלויים במוצא פיו של מנסור עבאס וחבריו שמחכים להנחיות של ראשי החמאס ומועצת השורא".

"במקום להיות עסוקים בהדיפת הסכנות לקיומנו ובהרתעת אויבינו, בנט ולפיד עסוקים רק בהישרדותם האישית, או יותר נכון בשאלה מי מהם יהיה ראש ממשלת המעבר. ממשלת החולשה וההונאה הזאת איבדה את הרוב בכנסת. היא איבדה את אמון הציבור. היא חייבת ללכת הביתה עוד היום".

"עם ישראל", הוסיף נתניהו: "מצפה שנקים בהקדם ממשלה לאומית חזקה שמזהה את הסכנות לעמנו ונחושה להגן על מדינתנו. בעזרת השם בקרוב נקים ממשלה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ותבטיח את עתידנו".

יו"ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ', דיבר אף הוא בישיבת הסיעה ואמר: "הממשלה הזו לא היתה לגיטימית מיומה הראשון. כעת היא איבדה את שאריות הלגיטימיות האחרונות שלה. אין לממשלה רוב בכנסת ואין לה רוב בעם. עבאס משתמש בחסינות שלו לטובת סינוואר ומדלג בשליחותו בין ירדן וטורקיה כדי לקבל הוראות הפעלה ולמכור את הביטחון הלאומי שלנו לאחים המוסלמים. ערביי ישראל מרימים ראש תוך תחושת עליונות ובוז מוחלט לגורמי אכיפת החוק".

סמוטריץ'

"הזהרנו חזור והזהר שממשלה תרים לטרור את הראש ותעניק לו רוח גבית. באמת מצטער שכל כך מהר מתברר שצדקנו ואני בעיקר כואב את המחירים הנוראיים שזה גובה מאיתנו. הפלת הממשלה והקמת ממשלה יהודית- ציונית- לאומית היא משימה לאומית ראשונה במעלה. הימין הוא הרוב בעם והרוב הזה חייב לבוא לידי ביטוי בממשלה לאומית. אנחנו עושים ונמשיך בעזרת ה' לעשות הכל כדי להקים ממשלה שתחזיר את התקווה ואת הביטחון לרחובות ישראל. אפשר לעשות את זה עוד בכנסת הזו אבל בשום אופן לא בכל מחיר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר