דחיית גזירת המעונות

משרד הכלכלה יעניק דרגות זמניות לזכאים

על רקע דחיית גזירת המעונות בשנה, משפחות רבות הלינו על כך כי לא ניתן לקבוע דרגה בחודשים האחרונים. כעת, משרד הכלכלה הודיע כי ימשיך להעניק דרגות זמניות לזכאים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

בשורה לאברכים: על רקע החלטת בית המשפט הדוחה את גזירת המעונות בשנה, משפחות רבות הלינו על כך כי לא ניתן לקבוע דרגה בחודשים האחרונים וכי בעלי המעונות דורשים את מלא הסכום שכן אין הם מקבלים עדיין את הסבסוד עבור שהות הילד במעון.

ח"כ אורי מקלב פנה למשרד הכלכלה ולאחר דין ודברים ארוך הודיע הבוקר (שלישי( במשרד הכלכלה לח"כ מקלב כי ימשיך להעניק דרגות זמניות לזכאים גם בחודשים הבאים.

יצויין כי הפסקת הענקת הדרגות מהווה פגיעה קשה לאלפי הורים בחודשים האחרונים, זכאים רבים לא קיבלו דרגה חודשים רבים עקב חוסר הבהירות. מדובר בנטל כלכלי עצום של אלפי שקלים בחודש, גם אם יקבלו רטרואקטיבית את כספם אך בפועל לא יכולים להסתדר כלכלית בתקופה זו עם הוצאה כזו עצומה הסביר הרב מקלב בשיחות שהתקיימו בחודשים האחרונים מול בכירי משרד הכלכלה.

ח"כ אורי מקלב (צילום: ערוץ כנסת)

כל העת הסבירו במשרד הכלכלה כי הם מודעים למצבם הקשה של ההורים ועמלים על מציאת פתרון להורים בתקופה הקרובה, וכאמור היום הודיעו למקלב כי תינתן דרגה זמנית לאזרחים הזכאים לכך וכי הם יודיעו לציבור את תהליך הגשת הבקשה בימים קרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר