מתיחות ביטחונית

המהומות במזרח ירושלים: 2 חשודים נעצרו

המשטרה השלימה את חקירתו של בן 21 החשוד בעבירות של הפרת סדר שאירעו במהלך החודשים האחרונים במזרח העיר ירושלים. החקירות נמשכות ובוצעו מעצרים נוספים (אקטואלי)

מעצרים במזרח ירושלים; אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

משטרת ישראל השלימה את חקירתו של בן 21 החשוד בעבירות של הפרת סדר שאירעו במהלך החודשים האחרונים במזרח העיר ירושלים. אתמול (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך במספר ימים. חקירת המשטרה נמשכת והיום בוצע מעצרם של נוספים.

בעקבות אירועי הפרות סדר בחודשים האחרונים שכללו בין היתר יידוי אבנים ושיגור זיקוקים לעבר בתי מגורים ולעבר כוחות משטרה במזרח העיר ירושלים, עצרה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במהלך החודש האחרון מספר חשודים תושבי מזרח ירושלים בחשד למעורבות במעשים אלו והם הועבר לחקירה בימ"ר.

במסגרת החקירה הוארך מעצרם של חלק מהחשודים וחלקם שוחררו בתנאים מגבילים של בית המשפט כשההליך הפלילי נגדם עודנו מתנהל. מעצרו של אחד החשודים, תושב שכונת א-טור, הוארך מעת לעת, כאמור, אתמול הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות ובמקביל מעצרו הוארך בעוד שלושה ימים אז צפוי להיות מוגש נגדו כתב האישום.

הבוקר, בהמשך לפעולות החקירה, נעצרו שני חשודים נוספים תושבי מזרח ירושלים בחשד למעורבותם באירועי הפרות הסדר האלימות, בהמשך היום הם הובאו בפני בית משפט שנעתר לבקשת חוקרי ימ"ר ירושלים והאריך את מעצרם בחמישה ימים, חקירתם במשטרה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר