המשבר בקואליציה

יריב לוין: "עידית סילמן לא קיבלה אף הבטחה"

יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין, סיפק אמירות מעניינות בנוגע לעריקים אפשריים, הקמת ממשלה חלופית ומשפט נתניהו; "קארה היה קרוב בנקודה מסוימת לקבל את ההחלטה" (בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין, סיפק אמירות מעניינות בנוגע לעריקים אפשריים והקמת ממשלה חלופית בראיון ששודר הערב (שלישי) ב'חדשות 13'.

אחרי שהצליחו לשכנע את עידית סילמן לפרוש מהקואליציה, לוין סיפר על הלחצים שהופעלו על עמיתה למפלגה, אביר קארה: "הוא היה קרוב בנקודה מסוימת לקבל את ההחלטה. כל האפשרויות פתוחות".

לוין עדיין בטוח כי אפשר להקים ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית וטוען כי "זה תלוי בחברי הכנסת שנבחרו בקולות ימין בעיקר מתקווה חדשה וימינה. הצלחה במהלכים כאלה תלויה כשזה מתקיים בשקט".

בנוסף, חשף כי לא הובטח דבר לסילמן על עריקתה: "לשמחתי עד עכשיו לא נדרשנו להבטיח הבטחות. עידית סילמן לא קיבלה הבטחה לדבר וגם לח"כ שיקלי אין הבטחה. שניהם עשו מהלכים אמיצים. בעיניי, אנשים שעושים מעשה כזה ראויים ומגיע להם שתהיה להם קריירה פוליטית מצליחה, אבל אין הבטחה ואין התחייבות. אני לא נביא מה יקרה בעתיד".

בהמשך, האשים בחריפות את השרה איילת שקד: "אני אומר בצער שהיא הגורם שבגללו הממשלה הזו קמה. גם כעת היא עושה הכול כדי שהממשלה הנוכחית תמשיך לכהן".

כשנשאל אם במקרה והליכוד יקים את הממשלה בן גביר יקבל תפקיד שר, התחמק: "כל הזמן אומרים 'אם ואם'. כשנקים ממשלה נראה מי השותפות שלנו. השאלה הזו לא רלוונטית. כשנגיע לבחירות, נצטרך לתת תשובות".

לסיום טען: "נתניהו לא הולך לעסקת טיעון. כל הנושא הזה ירד מהפרק. הוא עבר את הנקודה הזו. הוא נמצא במקום מאוד ברור", הוא שיבח את העומד בראש מפלגתו: "נתניהו חשף את החולי הקשה של מערכת המשפט שלנו. אנחנו נשנה את מערכת המשפט והדבר הראשון בחשיבותו הוא שינוי שיטת בחירת השופטים. אני אוציא את השופטים מהוועדה לבחירת שופטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר