דרמה במשפט נתניהו

עד המפתח שלמה פילבר שינה גרסה, נתניהו עקץ את כתב המשפט

בדיון היום בתיק 4000, שינה עד המדינה פילבר את גרסתו ממה שאמר בחקירתו במשטרה: "בהתחלה הבנתי אחרת" • נתניהו עקץ את גליקמן: "תשאלו את דובר הפרקליטות" (ארץ)

נתניהו ופילבר (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיע הבוקר (רביעי) לדיון בבית המשפט בתיק 4000 - תיק וואלה-בזק. בתחילת הדיון עקץ נתניהו את העיתונאי אביעד גליקמן, וכשנשאל אם הוא רוצה לומר כמה מילים לתקשורת, עקץ נתניהו ואמר "תשאל את דובר הפרקליטות, אולי יש לו מה להגיד".

בדיון אמר עד המדינה שלמה פילבר כי "כולם נמצאים בתחרות, המרוץ למיליון מי יביא את הראש של נתניהו. החוקר אמר לי תן את הראש שלו ושל ואלוביץ'."

עוד אמר כי היה "בסערת רגשות מאוד גדולה. מצד אחד אני עונה להם ומתווכח איתם והחצי השני של המוח נמצא באסטרטגיות. מה המשמעות של כל הדבר הזה. אני מרגיש מאוים. את ההתנפלות של שלושה חוקרים עלי".

בהמשך התייחס ל'פגישת ההנחיה' של נתניהו בה לכאורה הורה לו לשנות מחירים. פילבר אמר כי "זה דבר ממש שולי וזוטר. הוא אמר לי על 'תעלה מחירים ומעבר לזה תעשה מה שאתה רוצה'. יש לי את הזיכרון הצילומי של ראש הממשלה עם היד עושה ככה. זה מה שאמרתי בחקירה של הרשות לניירות ערך".

בתגובה לדבריו של פילבר, אמר השופט בר עם "יש פה משהו לא ברור מה הייתה תנועת היד. שינית גרסה?".

פילבר בתגובה הדגים שוב את תנועת היד שעשה נתניהו ואמר כי בהתחלה הבין "שתנועת היד של נתניהו אומרת לא להעלות את המחירים. רק אחרי שהציגו לי בחקירה ראיות מסביב הבנתי שהכוונה למתן את הורדת המחירים באופן שיעזור לבזק".

עורך דינו של נתניהו, בעז בן צור שאל את פילבר: "האם אתה מסתייג במה שאמרת ברשות לניירות ערך ובמה שאמרת אתמול בבית המשפט?".

פילבר השיב כי "זו היתה ההבנה שלי עכשיו ממה שאמר נתניהו". עוה"ד בן צור הוסיף ושאל: "ממה שאני מבין עכשיו שבלילה בין החקירה הראשונה לשניה אתה אומר 'אני מנסה לדייק'. זה מה שאמרתי. זה הזיכרון שלי. זה ההבנה שלי של מה שאמר לי"

בהמשך הדיון אמרה השופטת פרידמן-פלדמן "כל הדברים שאמרת לנו אתמול שנאמרו בפגישה, אתה בעצם אומר שאתה לא זוכר את הנוסח המדויק של הדברים אלא אתה אומר זו רוח הדברים?" פילבר השיב: "בדיוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר