תחסכו סכום משמעותי

המתכון לחיסכון: כמה שפחות כניסות לסופר

כשאתם נמצאים בסופר קשה לכם שלא לקנות. כל מוצר נראה 'הכרחי', או לפחות 'שווה בטרוף', אך אם תאמצו את העצה הבאה תצליחו לחסוך סכום משמעותי בכל חודש (משפחה)

בני סולומון | כיכר השבת |
קניות בסופרמרקט. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המלחמה על צרכנות נבונה, מתחילה הרבה לפני המוצר הראשון שדחפתם לעגלה. גם אם רק נכנסתם לסופר וקניתם שקית מלח, יתכן שהפסדתם בקרב הגדול.

ובכן, מסתבר שפעמים רבות כמות המוצרים שנרכוש בכל חודש תעמוד ביחס ישיר לכמות הכניסות שלנו לסופר. ככל שנכנס לסופר פעמים רבות במשך החודש, כך נרכוש יותר מוצרים, ומחיר סל הקניות החודשי שלנו יעלה בהתאמה.

אתם בוודאי מכירים את זה. אתם נכנסים לסופר רק בגלל שחסרה לכם שן שום אחת, אתם עוברים את כל הדרך למחלקת הירקות אבל אתם לא באמת תיקחו ראש שום ותסתלקו: בדרך לשום תפגשו אינסוף מבצעים מפתים, מוצרים נוספים שאתם בחיים לא קונים אבל עכשיו הם פתאום "ממש חסרים לכם", וסתם מוצרים שמנופפים לכם לשלום מהמדף ואתם לא מסוגלים להשאיר אותם בודדים.

אז בפעם הבאה שחסר לכם מוצר קטן, קחו בחשבון שהמחיר שתשלמו עליו גבוה בהרבה ממחירו בחנות, ותנסו למצוא חלופה שתגרום לכם לא להיכנס לסופר.

ועוד טיפ קטן: אם כבר החלטתם ללכת על המוצר, חפשו מכולת קטנה שמוכרת אותו. נכון אומנם שהמחירים שם גבוהים יותר, אולם הפער בין המחירים זניח - לעומת הסיכון שבו תחליטו להשלים את החסכים של הארון ולמלא אותו במוצרים שאתם לא צריכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר