תמיכה בטרור

הטרנד החדש של הערבים: נשק M16 על הבגדים

גל טרור רצחני פוקד בשבועות האחרונים את מדינת ישראל, אך בקרב ערביי ישראל מתפשט לו טרנד חדש ומסוכן - תמיכה בטרור באמצעות לבישת בגדים ועליהם הדפס של נשק M16 (מגזין כיכר)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גל טרור רצחני פוקד בשבועות האחרונים את מדינת ישראל, מרבית המחבלים הם שוהים בלתי חוקיים שהסתננו ארצה. 19 קורבנות גבה גל הטרור הנוכחי, בפיגועים רצחניים בבאר שבע, חדרה, בני ברק, תל אביב ואלעד.

במקביל, החל טרנד חדש בקרב ערבים ישראלים, טרנד אופנתי של תמיכה בטרור באמצעות הדפסת נשק M16 על פרטי הלבוש אותם הם לובשים.

בחנויות הפזורות בעיר העתיקה בירושלים, אחד המקומות המתוחים ביותר, ניתן לראות את האופנה החדשה מכה בעוז. את ההדפסים אנו רואים על חולצות, כמובן, אך לא רק. גם על מכנסיים וכפכפים ובגדים נוספים.

המסר הוא חד משמעי - תמיכה בטרור, הלובשים את הבגדים הללו עם הנשק באים להאדיר ולתמוך במה שהנשק הזה מסמל, והוא מסמל פיגועי טרור קשים.

החולצות הללו משמשות גם ערבים שנכנסים לעבוד בישראל, הן אם אלו פועלי בניין או סדרנים ומשלוחנים בסופרים. תמונות של עובדים עם החולצות המדוברות הופצו ברשתות בימים האחרונים, ועוררו בהלה גדולה.

בסניף של רמי לוי בירושלים, תועד אחד העובדים כשהוא לבוש בחולצה ועליה רובה M16. החברה, פיטרה מיד את העובד והבהירה כי הוא הוזהר כמה פעמים על כך ש"אינו עומד בקוד הלבוש הראוי". לאחר שעובד נוסף ברשת, בסניף ברמת גן, תועד עם חולצה דומה, יצאה הנחיה לכל הרשת שעל העובדים ללבוש את מדי החברה - בלבד.

בסניף איירפורט סיטי של רשת 'יוחננוף' תועד גם כן עובד עם חולצה ועליה הדפס של הנשק. עם היוודע הדבר, העובד קיבלה הנחיה להחליף את החולצה ונאסר עליו להגיע איתה לעבודה. גם שם חידדו את הנהלים מול כל העובדים, כדי שהדבר לא יחזור על עצמו.

עמר, בעל חנות בעיר העתיקה בירושלים, מספר ל'כיכר השבת' כי "אתמול הגיעו שוטרים להזהיר אותי לא למכור דברי הסתה, והורדתי את זה. אבל זה הטרנד עכשיו, כולם לובשים את זה, זה הפרנסה".

מותג הנשקים על הבגדים החל לתפוס תאוצה לפני מספר שבועות, לאחר שכוח ימ"מ חיסל לאור יום בלב שכם, שלושה מחבלים בעת שעשו את דרכם ברכבם. השלושה, שביצעו פיגועי ירי לעבר ישראלים היו על סף פיגוע נוסף - וחוסלו במקום.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי אמנם הטרנד חזק יותר בשטחים - אבל גם במזרח ירושלים ניתן לראות נערים וילדים שלובשים את החולצות הללו. בימים האחרונים כוחות משטרה פנו למספר בעלי עסקים במזרח ירושלים והזהירו אותם לא למכור את "בגדי ההסתה" הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר