בקריצה

מסמך הבנות // ח' רציני

ראשי הממשלה, שריה ויועציה יעבירו תקציב מיוחד לחברה הערבית השווה לתקציב שיועבר לחברה הלא ערבית, וימציאו בתוך 14 יום פתרונות מה ניתן לעשות בכסף... // ח' רציני עם הצצה בלעדית לעוד מסמך הבנות שהתקבל כרע"מ ביום בהיר... (בקריצה)

ח' רציני | כיכר השבת |
(עיבוד: דבי גולד)

ממשלת הריפוי והחיפוי צלחה בדרך לא דרך עוד מהמורה קריטית, עם פתיחת מושב הקיץ המהביל כשמועצת הישמעלים העליונה נַטתה חסד עם בכירי המדינה והחליטה ברוב קולות להעניק ניסיון נוסף (ואחרון!) לקואליציה הרעועה, עם הודעתה הדרמטית על כך שמר מנסורי עב הכרס לא ינטוש את כסאו המרופד, ובכך הנְשִימה ידנית את הקואליציה המחררת, לעוד זמן מה.

לכל הטורים של 'בקריצה' - הקליקו כאן

מצלמה חסינת ירי שהחדרנו לחדר בו נפלה ההחלטה תיעדה ברזולציה גבוהה את מסמך ההבנות שהועבר לחתימת ראש הממשלה וחילופיהם בגולם...

מחובתנו להתריע כי המסמך קשה לקריאה ועלול להכניס את הקורא לחרדה ולמתח נפשי לתקופה בלתי מוגבלת. ראו הוזהרתם.

יום ב' לסדר והיית משוגע ממראה עיניך

תשיעי לחודש שאחר הרמאדן למנייננו

כבוד ראשי הממשלה שלא בפועל, אהלן וסהלן.

בהמשך לשיחתנו הטלפונית והמונוטונית ומבלי לפגוע במסמכי ההבנות הקודמים ובאלו שיבואו, למען השלום בין העמים ולתועלת המשך זרימת התשלומים, לאור ההגיון והצדק ולמטרת המעצור בהדק – אנו מגישים לפניכם את דרישותינו הצנועות כתנאי כפול להמשך תמיכתנו במדיניות הממשלה, לברכה ולא לקללה...

1. ישראל מתחייבת להתייעץ בכל דבר קטן כגדול במלך ירדן, לקבל את אישורו לכל פעולה צבאית ולהעביר את הר הבית בטאבו לממלכה בלב שלם ובשמחה.

2. שר הביטחון יפקיד את המפתח של מחסני הנשק והרכבים הממוגנים בידיו הנאמנות של מנסור, ויגלה לו בפגישה חסויה עד סוף מושב הקיץ –מה מייצרים במפעל אלתא, הקוד של הכור הגרעיני, ראשי התיבות של ראש המוסד והמתכון של קוקה קולה.

3. שר הבריאות מקבל ע"ע בלי נדר לבנות תוכנית דיאטטית מתאימה ליו"ר התנועה ולדאוג לבריאותם של שאר החברים שיהיו רגועים שמחים ובלתי קרחים.

4. הממשלה מתחייבת מכאן ולהבא שלא לפעול בשטחי הרשות הפלסטינית, בשטחי אי בי סי ודי, ולשמור על פרופיל נמוך בשטחי הקו הירוק הצהוב והכתום. ואין צורך לומר שלא לבצע מעצרים ולהניח אזיקים על אזרחים ערבים תמימים שרק רוצים להתפרנס בבקרים ולדרוס במעברים.

5. לבטל מכאן ולהבא את כל המחסומים שרק יוצרים בקקים על גבי בקקים, ולא לצחוק עלינו שאנו מבטאים בקקים ולא בקקים. זה בוגע בנו מאוד! ויכול לגרום חלילה לצעירים לעשות פעולות בלי שיקול דעת מתון.

6. חזיז ורעם! לא תהיה עוד מפלגת רע"מ למרמס ולשימצה בכנסת, מעתה אמרו בתקשורת "מפלגת השורעא נאבקת על זכויות בני המיעוטים ומבקשת את המינימום שבמינימום בנימוס ובדרך ארץ שצרמה לקוראן".

7. ראשי הממשלה שריה ויועציה יעבירו תקציב מיוחד לחברה הערבית השווה לתקציב שיועבר לחברה הלא ערבית, מלבד המליארדים שכבר קיבלנו בהעברה בנקאית בצ'קים דחויים ובמזוודות מזומנים, וימציאו בתוך 14 יום פתרונות מה ניתן לעשות בכסף!

8. משרד הבינו והשיכון יפנה בתוך חודשיים את כל הפחונים של אחינו הבדואים בנגב, יפרק את כל האוהלים וישבור את בארות המים וכבישי הכורכר, ותחתיהם ייבנו בבלוקי איטונג מגדלי פאר ממוזגים עם חניות תת קרקעיות לרכבי הסובארו הגונבים. כי גם הבדואים לא עיזים. אה??.

9. כאפליה מתקנת מעתה השפה הרשמית תהיה ערבית. גם השלטים בכבישים המובילים לכפרים עוינים יהיו בערבית (עברית הרי הציבור לא מבין...), כך ייקל לרופאים ולרוקחים לתקשר עם הציבור הרחב.

10. כאיש אחד ועם סכין חד אנו ממליצים ומזהירים שתקבלו את 'מסמך ההבנות' הבסיסי והלגיטימי הזה ללא הסתייגויות והערות, לטובת המשך האווירה החיובית בכנסת, בעם ובשדות.

11. ממשלת ישראל מצהירה בפני כל כי מסמך ההבנות התקבל בשמחה ובלב שמח, בדעה צלולה ובנפש חפיצה, ללא כפיה וללא לחץ כל שהוא משום גורם חיצוני, והחתימה על נייר זה נעשתה בתום לב וביד יציבה ובלתי רועדת, ומהווה אישור ותוקף על מסמכי הבנה נוספים שעלולים לבוא או להשתנות בעקבות החתימה על מסמך ההבנות.

12. כראיה לכל הנ"ל וכהוכחת רצינות והבעת אימון במועצת השורא וידם הארוכה שבכנסת, ישראל מתחייבת שלא להתראיין בנוגע למסמך ההבנות ולענות בשלילה באם תישאל האם חתמה או קיבלה מסמך הבנות כל שהוא ממישהוא מתי שהוא. וחלילה וחס שלא להפיץ - לתועלת המצב הנפיץ!

ולתפארת מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר