יוני Z משיק אלבומו השני והחדש: "אהבה"

הזמר והיוצר יוני Z מציג סוף סוף את אלבומו השני, "אהבה". הפעם יוני Z אחראי גם ללחנים של כל שירי האלבום לצידי ההפקה המוזיקלית של המעבד שלומי זלצמן (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מרישה קאמפ)

הזמר והיוצר יוני Z מציג סוף סוף את אלבומו השני, "אהבה".

אחרי תקופת דגירה ארוכה, וירוס סיני שהשבית את עולם התרבות, ושני סינגלים, משיק Z אלבום שני ומושקע. "הבחירה כסינגלים בבואי ו Crown שנחשבים לשירים היותר דרמטיים באלבום, אינה מקרית. רציתי לרגש ולהכין את הלבבות לקראת גל ענק של שמחה שמגדיר את האלבום החדש", מנמק יוני.

באלבום החדש 12 שירים, כולם פרי יצירתו. יוני Z כתב, הלחין והיה שותף מלא בעיבודים לצד שלוימי זלצמן.

שיר הנושא של האלבום, אהבה, נבחר כדי להדגיש מסר חשוב: "את תקופת הקורונה ניצלתי לעבודה על האלבום החדש, שעבורי היווה כלי להעברת המסר של אהבת חינם, אחד הלקחים החשובים ביותר מבחינתי, מהתקופה הזאת".

עוד באלבום: "מסיבה" - שיר קצבי ומקפיץ בנגיעות מוזיקה הודית. אהבה - שילוב של מוזיקה אפריקאית ומקצבים אלקטרוניים. "ידיד נפש" - לחן שבתי קלאסי בהפקת ענק מרגשת, עם הסימפוניה של פראג. "להודות" - שיר קומזיץ באווירה ישיבתית, ושירים נוספים המשלבים אפילו מוזיקת קאנטרי ועוד, ועוד.

"האווירה הכללית באלבום משחקת ברגשות הלב, וכמו החיים היא מעבירה את האדם ממצב שמחה לרגש הכי פנימי", מספר Z על חוויית היצירה של האלבום החדש.

האזינו ללהיט "מסיבה" מתוך האלבום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר