"הבן יקיר לי"

יוסי גרין בסינגל מרגש לזכר שרגי גשטטנר ז"ל

המלחין החסידי האגדי, יוסי גרין, בשיר מרגש, "הבן יקיר לי שרגי אליהו", לזכרו של הזמר שרגי גשטטנר ז"ל שנספה באסון מירון. לשירה מצטרף גם פנחס מסרנו (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

יוסי גרין: "ביציאה מניחום האבלים במהלך השבעה לשרגי גשטטנר ז"ל, נאמר לי על ידי גרשי מוסקוביץ, כי בנוסף למשפחה האבלה אותה ניחמנו, יש גם ידיד קרוב מאוד ומשפיע של שרגי ז"ל, שגר קרוב והוא מאוד שבור ומושפע עמוקות מהאירוע הטרגי. כמה מהאנשים התכוונו לבקר אותו ואני הצטרפתי אליהם. נכנסנו לביתו של הרב אהרן מסרנו שליט"א, אדם חשוב אמיתי, שהיה כל כך ברור שהוא קשור לשרגי ז"ל.

ישבנו איתו זמן מה והקשבנו, כשהוא הסביר לנו בעדינות שהשרגי שהכרנו מקריירת השירה שלו גדל במהלך השנים האחרונות לענק בלימוד התורה, בגמילות חסדים, במידות טובות, בעבודת השם.

הוא ביקש מאיתנו לקבל על עצמנו איזו מצוה חדשה לעילוי נשמתו. היות שזכרתי שגם לפני שנים שרגי ז"ל היה זהיר מאוד בשמירת הלשון, גם אני וגם גרשי התחייבנו ללמוד שיעור יומי בספר שכתב החפץ חיים לעילוי נשמתו. לא חיסרנו אף יום מאז, עד שנסיים בעז"ה את הספר.

בדרכנו החוצה, גרשי ביקש מהרב לתת לנו מילים שעליהן אכתוב שיר בס"ד. הרב הגה מיד את המילים המחשמלות האלו, שהראו בבירור מה הוא מרגיש באותו רגע..."הבן יקיר לי שרגי אליהו". מכיוון שלרב יש בן, פנחס לייב ני"ו, שהיה מאוד מקורב גם לשרגי ושר כל כך יפה, ביקשתי ממנו להצטרף אליי לביצוע השיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר