טרור במחלקות

רופאה הותקפה בגז פלפל - ופונתה לבית החולים

אחרי שורת מקרים בהם הותקפו אנשי צוות רפואי, גם בבית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע הותקפה הצהריים רופאה באמצעות גז פלפל על ידי מטופלת המשטרה חוקרת (בריאות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה ארכיון (צילום: דוברות הדסה)

מטופלת תקפה היום בצהריים (ראשון) בבית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע רופאה, זאת לאחר שורה של מקרי תקיפת אנשי צוות רפואי בתקופה האחרונה.

התקיפה ארעה בזמן שהמטופלת הגיעה לטיפול יום, ובמהלך הטיפול החליטה לתקוף את הרופאה באמצעות גז פלפל. הרופאה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

ד"ר אורי לבנטל, יו"ר ועד העובדים בבית החולים אמר כי "אסור שהצוותים הרפואיים ימשיכו לחוות אלימות קשה ופגיעה פיזית ונפשית במקום העבודה. אנו חשים כי חובת המדינה לייצר סביבת עבודה בטוחה לרופאים והרופאות ולכלל הצוותים הנמצאים בסיכון קבוע".

"רק עכשיו סיימנו שביתת אזהרה בת יממה וכבר אנחנו קמים הבוקר לתקיפה חמורה של רופאה שכל 'חטאה' הוא לטפל באופן מיטבי במטופלים".

ממשטרת ישראל נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל היום דיווח אודות תקיפת צוות רפואי בבית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע. עפ"י החשד צעירה לבית החולים והחלה לתקוף את הצוות הרפואי באמצעות גז פלפל. שוטרים הגיעו למקום ועצרו את החשודה, תושבת באר שבע כבת 25. תובא מחר בפני בימ"ש."

כזכור, לפני כשבוע בבית החולים הדסה הר הצופים כשבני משפחתו של מטופל שפונה לבית החולים במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה וניסיון הצוות להצילו, החלו להתפרע ולהשתולל עם קבלת ההודעה על מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר