דמעה במליאה | צפו

ח"כ אורית סטרוק על בנה ונכדיה שנפגעו מיידוי אבנים: "היינו יכולים להיות ב-3 לוויות"

בנה של ח"כ אורי סטרוק וילדיו, הועברו הלילה לבית החולים, לאחר שנפגעו מיידוי אבנים של ערבים • סטרוק עלתה לדוכן, ודיברה מנהמת ליבה: "מאיפה האכזריות והשנאה?" • צפו (TV)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אורית סטרוק, היום במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

בנה של ח"כ אורי סטרוק, בן ה-24, ושני ילדיו - פעוט בן שנתיים וילדה בת 4, נפצעו אמש (שלישי) בתאונה שנגרמה בעקבות יידוי אבנים על הרכב שבו נסעו בחווארה שבשומרון. לפני שעה קלה, עלתה סטרוק לדבר במליאת הכנסת - על התאונה.

"אני רוצה להודות להשם יתברך", פתחה סטרוק את דבריה ואמרה: "שריחם עלינו הלילה, זה היה יכול להיות פיגוע רצחני, היו יכולות היום שלוש לוויות. ב"ה, אנחנו רק בבית חולים ולא בבית הקברות. הילדים הקטנים - הנכדים, משתחררים מבית החולים, אנחנו משפחת סטרוק למודים בפיגועים ואנחנו רוצים להתפלל, שעם הרבה תפילות אנחנו נצא מזה".

"אני רוצה להגיד לכולכם", הוסיפה סטרוק, "אני חושבת על החבורה של ערבים בחווארה, שרואים רכב עם אבא צעיר ושני ילדים קטנים - בן שנתיים וחצי וארבע וחצי - ורוגמים אותם באבנים כדי לרצוח אותם, מאיפה זה בא הדבר הזה?! מאיפה כזאת אכזריות וכזאת שנאה?!, מאיפה זה יונק ומאיפה זה יושב".

"הדברים האלו קוראים כל יום - כמה פעמים ביום, זה קורה כל הזמן, מאיפה זה בא? ואני אומרת לכם, אין עם בכל העולם, שבספר החוקים שלו כתוב, שכלכל שאתה רוצח יותר יהודים - אתה מקבל משכורת יותר גבוהה - אין דבר כזה בכל העולם", הוסיפה סטרוק בכאב.

קודם שעלתה סטרוק לדבר, אמר יו"ר הכנסת מיקי לוי: "בשם הכנסת אני מאחל החלמה מהירה לפצועים", לוי הוסיף: "כל חברי הכנסת מצטרפים לאיחולי ההחלמה" - כאשר חברי הכנסת מצטרפים לאיחולי ההחלמה.

דבריו של מיקי לוי

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בנה של ח"כ אורי סטרוק, בן ה-24, ושני ילדיו - פעוט בן שנתיים וילדה בת 4, נפצעו אמש (שלישי) בתאונה שנגרמה בעקבות יידוי אבנים על הרכב שבו נסעו בחווארה שבשומרון.

בשעות הערב אמש התפתחו עימותים בכביש הראש בחווארה, בו נוסעים בדרך כלל גם ישראלים, לאחר שבמקום נתלה דגל אש"ף ואחד היהודים שחלפו במקום, ניסה להוריד את הדגל.

בעקבות כך, החלו הפלסטינים ליידות אבנים על היהודים שחלפו במקום ופגעו במספר רכבים. באחד מהם נסע בנה של ח"כ סיטרוק, שבעקבות יידוי האבנים עשה תאונה עם רכבו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, את האב בן 24 עם חבלת ראש במצב בינוני, פעוט כבן שנתיים וחצי במצב בינוני עם חבלת ראש, וילדה כבת 4 וחצי במצב קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר