צפו בתיעוד

חמישה שב"חים נתפסו; לוחם אחד נפצע קל

במסגרת מבצע ארצי נגד שוהים בלתי חוקיים, הלילה נערכו בלשי היחידה המרכזית של מג"ב נגד רשת מסיעי שב"חים בסמוך ליישוב אורנית. במהלך הפעילות נתפסו חמישה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

המרדף אחר השב"חים: במסגרת מבצע ארצי נגד שוהים בלתי חוקיים בארץ, הלילה (שלישי) נערכו בלשי היחידה המרכזית של מג"ב נגד רשת מסיעי שוהים בלתי חוקיים, בסמוך ליישוב אורנית.

במהלך הפעילות, זיהו הכוחות 4 חשודים שהתחבאו בשיחים לאחר שעברו את הגדר והמתינו לנהג, הלוחמים ארבו לחשודים עד שעלו לרכב של מסיע עם לוחית זיהוי ישראלית שאסף אותם והמשיך בנסיעה.

בפעילות מהירה של הלוחמים, בוצע חסם קידמי בציר הנסיעה של המסיע לצורך מעצר הרכב והחשודים. הנהג המשיך בנסיעה, וכשזיהה את המחסום המשטרתי ביצע פניית פרסה חדה תוך חציית קו הפרדה רצוף ופגיעה בשתי ניידות.

עם עצירת הרכב, הלוחמים זינקו לעבר החשודים ועצרו אותם. בבדיקת יושבי הרכב נמצא כי חמישה מהחשודים, כולל הנהג הינם שוהים בלתי חוקיים.

החשודים נעצרו והועברו יחד עם הממצאים לחקירה במשטרת ישראל. במהלך המעצר, לוחם נפצע קל ברגלו, פונה לקבלת טיפול רפואי ושוחרר לאחר בדיקות.

מעצר החשודים הוא במסגרת מבצע ארצי שהחל לפני כשלושה שבועות ושמוביל מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן, עד כה, במהלך הפעילות נבדקו מעל 100,000 חשודים, נתפסו 2,612 שוהים בלתי חוקיים ו-456 חשודים בעבירות ההסעה, הלנה והעסקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר