200 אלף ש"ח

בן גביר תובע את המשטרה: "אסרו עלי לצעוד במצעד הדגלים הקודם"

ימים לפני מצעד הדגלים ח"כ בן גביר הגיש תביעה נגד המשטרה על סך מאתיים אלף ש"ח. לטענתו, המשטרה התנהלת ברשלנות, ועד היום אף לא מסרה לו את הצו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בן גביר שנה שעברה, ביום ירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלושה ימים לפני מצעד הדגלים האמור לעבור בעיר העתיקה בירושלים, ח"כ בן גביר הגיש היום (חמישי) תביעה נגד המשטרה, על כך שנאסר עליו לצעוד בשער שכם במצעד הדגלים הקודם.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיש באמצעות עו"ד חנמאל דורפמן בבית משפט השלום בירושלים, תביעה כספית בסך מאתיים אלף שקל נגד משטרת ישראל לאחר שבצעדת הדגלים לפני מספר חודשים בירושלים, מנעה המשטרה מבן גביר לעבור לכיוון שער שכם ונוכח ההתנהלות הרשלנית של המשטרה שעד היום לא מסרה לו את הצו.

כזכור, כניסתו של ח"כ בן גביר לשער שכם נאסרה בהוראת רה"מ בנט ולמרות דרישתו של בן גביר מקצין המשטרה שנכח במקום לראות את הצו שמורה השיב הקצין שהצו לא נמצא ברשותו..

לדברי בן גביר בכתב התביעה, קצין המשטרה לא הפנה לכל מקור חוקי או החלטה של אותו דרג מדיני והמשטרה פגעה בחסינותו כאשר אסרה עליו להיכנס, פגעה בחופש הביטוי והפלתה אותו לרעה כאשר על פי חוק חסינות חברי הכנסת רק אם השער היה נחסם לכל הציבור ניתן היה למנוע מבן גביר להיכנס, אולם בפועל הכניסה נאסרה רק ליהודים ולא לערבים.

כמו כן תוקף בן גביר את העובדה כי המשטרה לא עדכנה אותו על הצו מבעוד מועד ולמעשה מנעה ממנו לעתור נגד הצו לבית המשפט העליון ולמעשה אפילו בשטח הוא לא קיבל כל צו והוראה חוקית ולא הבין מדוע כניסתו נאסרה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "יש חוק במדינת ישראל וגם המשטרה כפופה לחוק. לא נתפס איך יכול להיות שהשייח' ראאד סלאח ואחמד טיבי שונאי ישראל שמסיתים, הסתובבו חופשי ורק אני בהוראה לא חוקית נאסר עלי להיכנס לשער שכם. לפי חוק החסינות רק אם מקום נאסר לגישה לכלל הציבור אפשר למנוע מחבר כנסת גם להיכנס אליו. כמו כן האופן הרשלני של ביצוע המשימה, מלמד עד כמה התביעה מוצדקת ואני דורש מהמשטרה לפצות אותי בסך של מאתים אלף ש"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר