הסערה הבאה?

מו"ל 'הארץ' מסית: "חובשי הכיפות הם נשאי המחלה"

עמוס שוקן המשמש כמו"ל הארץ, פרסם הבוקר ציוץ מסית נגד חובשי הכיפות הסרוגות ועורר סערה; "חובשי הכיפות הם נשאי המחלה הקשה ביותר שעלולה להרוס את היהדות" (חדשות)

עמוס שוקן (צילום: Amir Levy/FLASh90)

מו"ל עיתון 'הארץ', עמוס שוקן, פרסם הבוקר (שני) ברשת החברתית 'טוויטר' ציוץ מסית ומכפיש נגד חובשי הכיפות הסרוגות ועורר סערה רבה.

בעקבות דיון שהתפתח ברשת בטענה כי אנשי השמאל הם 'גזענים' בכך שהם מסרבים להכיר באחריות של הערבים למעשיהם ולדרוש מהם את מה שהם דורשים מהיהודים, אחד הגולשים הגיב כי 'שמאלניות הנה מחלת נפש'.

שוקן שעקב אחרי הדיון, הגיב וכתב: "פעם השמאל הקים את המדינה וחובשי הכיפות היו אנשים נורמליים ונתנו לשמאל סיוע. היום חובשי הכיפות הם נשאי המחלה הקשה ביותר שעלולה להרוס את היהדות, ולתת לה דמות של מפלצת".

כאמור, הדברים עוררו סערה רבה וגולשים רבים תקפו את שוקן, "זה מה שהמו"ל של הארץ חושב עליכם", כתב אחד הגולשים, אחר הוסיף: "תחליף את המילה חובשי כיפות בערבים או פלסטינים, וזה לא היה עובר".

זו לא הפעם הראשונה ששוקן מעורר סערות בציוציו בטוויטר, בעבר אף האשים את הוריה של התינוקת שלהבת פס, שנרצחה בחברון, בחוסר אחריות כי "חשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר