בצל הסערות האחרונות

דגל פלסטין עצום הונף בלב העיר רמת גן

על רקע חוק איסור הנפה במוסדות חינוך, תנועת 'מחזקים' תלתה שלט חוצות ענק בר"ג, בו נראים דגלי ישראל ופלסטין תחת הכיתוב "נועדנו להיות יחד", בעברית ובערבית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של תנועת 'מחזקים')

על רקע חוק איסור הנפת דגל פלסטין במוסדות חינוך, תנועת ''מחזקים'' תלתה הבוקר (רביעי) שלט חוצות ענק במתחם הבורסה ברמת גן, בו נראים דגל ישראל ודגל פלסטין תחת הכיתוב "נועדנו להיות יחד", בעברית ובערבית, במקביל, שלט דומה הונף בנצרת.

השלט שכאמור, הוצב במתחם הבורסה ברמת גן, עורר סערה רבה. ראש העיר, כרמל שאמה הכהן מיהר להדגיש כי "מדובר בשלט פרטי לגמרי על קיר פרטי לגמרי".

בפוסט ארוך שפרסם הוא ציין כי בבדיקה משפטית שערכה העירייה התברר כי השלט חוקי ואין עילה להורידו, עם זאת, אמר כי "אם השלט ישאר שם הוא לא ישאר שם לבד ומסביבו העיריה תתלה דגלי ענק של מדינת ישראל ודגלי הצדעה לצה"ל, לשב"כ, למשטרת ישראל ולמשמר הגבול", בהמשך ציין כי פנה לחברת הביטוח 'מגדל' שהיא הבעלים של הבניין עליו נתלה השלט.

בתנועת 'מחזקים' מסרו: "אין חוק בעולם שיעלים את העובדה שחיים פה שני עמים ואין דמוקרטיה שאוסרת על הנפת דגלים של מיעוט לאומי שמרכיב מעל 20 אחוז מאזרחי המדינה. כל ח"כ מהקואליציה שמצביע עם הליכוד רוקד לפי החליל של נתניהו".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר