בעקבות הסדר הטיעון

אחרי יותר משני עשורים במערכת: ליצמן התפטר מהכנסת

אחרי 21 שנים במערכת הפוליטית, יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן מסר את מכתב ההתפטרות שלו מהכנסת ליו"ר הכנסת מיקי לוי • ליצמן: "מסכם בסיפוק שנות עשייה רבות בכנסת" (פוליטי, חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

סוף עידן: אחרי 21 שנים במערכת הפוליטית, יו"ר אגודת ישראל חבר הכנסת יעקב ליצמן הגיש היום (רביעי) את התפטרותו מהכנסת ליו"ר הכנסת מיקי לוי.

ח"כ ליצמן אמר לאחר הפקדת מכתב ההתפטרות: "אני מסכם בסיפוק רב שנות עשייה רבות בכנסת ישראל, מתוך שבח לבורא עולם אשר זיכני לשרת הציבור במסירות ובנאמנות, מתוך שאיפה ושליחות לקדש שם שמים ולהגן על קדשי ישראל."

"ברכת הצלחה מיוחדת לח״כ הנכנס מטעם אגודת ישראל, הרב יעקב טסלר. אני מברך את חבריי לסיעת יהדות התורה, לעמיתיי בסיעת ש״ס ולכל שותפיי בסיעות השונות, שפעלנו יחדיו למען הציבור בישראל".

מכתב ההתפטרות שהונח על שולחן יו"ר הכנסת לוי

מוקדם יותר היום דיווחנו ב'כיכר השבת' כי יצחק גולדקנופף, בן ה-72, מנכ"ל רשת הגנים והמעונות 'בית יעקב' ומזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת - הוא מועמד האדמו"ר מגור לרשת את מקומו של ח"כ יעקב ליצמן, כנציג הסיעה המרכזית ברשימת 'יהדות התורה', כך נודע ל'כיכר השבת'.

ליצמן, כזכור, יודה - במסגרת הסדר הטיעון, בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר ואילו פרשת המעדנייה תיסגר. ליצמן יקבל עונש מאסר על תנאי וקנס כספי אך הפרקליטות לא תדרוש קלון ובתמורה ליצמן יתפטר מהכנסת.

כעת, לקראת התפטרותו הצפויה, בכירים בחסידות גור אומרים ל'כיכר השבת' כי על פי המסתמן, מי שיבחר כמחליפו של ליצמן - בבחירות הבאות, הוא יצחק גולדקנופף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר