לקראת הסוף?

מתקשר רוסי: אני יודע מתי ואיך פוטין ימות

בצל הדיווחים בערוצי תקשורת בריטיים באשר לגורלו של הנשיא פוטין, מקתשר מרוסיה טען השבוע כי הוא יודע מתי פוטין ימות, וגם באיזו דרך ימצא את מותו נשיא רוסיה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
פוטין (צילום: Shutterstock)

אלכסנדר קנטוניסטוב מתקשר רוסי ידוע, טען השבוע כי הוא יודע איך ומתי ימות הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין אותו הוא מכנה "דיקטטור".

הטענה של קנטוניסטוב מגיעה בצל הדיווחים השבוע על מותו של פוטין והחלפתו בידי כפיל מאינטרסים צרים של אנשי הקרמלין.

לטענת קנטוניסטוב, פוטין צפוי למות עוד הקיץ כעונש על הפלישה לאוקראינה. לטענתו פוטין ימות מהרעלה. עוד אמר כי "מתחילת יוני מתחילה התקופה הקריטית ביותר בחייו של פוטין. יהיו ניסיונות להרעילו ולהענישו פיזית. פוטין צפוי להעצים את מאניית הרדיפה שלו."

הפרעות נפשיות ישפיעו על החלטותיו ביחס להנהגת הפדרציה הרוסית כשההדחקות עלולות להתעצם - ואפילו אנשיו הקרובים ביותר ייראו לו כבוגדים. זה יוביל למעשים נמהרים שרק יפגעו בו בעתיד הקרוב".

עוד אמר כי "שיא חייו של פוטין נצפה עד אוגוסט-ספטמבר 2022. בתקופה זו, ההסתברות למותו גבוהה מאוד. סביר להניח שזה יקרה בתוך משרדו".

כזכור, אתר החדשות הבריטי 'דיילי סטאר' דיווח כי משיחה עם גורמי ביון עולמיים מטעם בריטניה, עולה כי ייתכן ונשיא רוסיה פוטין מת ממחלה קשה והוחלף בידי כפיל.

לטענת הגורמים, מדובר בסוד שידוע רק למעטים המקורבים לקרמלין, והסיבה להסתרת מותו של פוטין הוא חשש מהתפוררות צמרת השלטון וביטול המלחמה באוקראינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר