השתלח והתסיס • צפו

יו"ר 'המשותפת' עודה עלה להר הבית והסית

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, פרסם אמש דברי הסתה חריפים נגד צה"ל בחשבון הפייסבוק שלו ועורר סערה, בין היתר קרא "לזרוק את הנשק בפרצופו של הכיבוש" (בארץ)

(צילום מסך)

יו"ר הרשימה המשותפת, ח''כ איימן עודה, פרסם אמש (שלישי) דברי הסתה חריפים נגד צה"ל בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו ועורר סערה, בין היתר קרא: "לזרוק את הנשק בפרצופו של הכיבוש".

הסרטון פורסם בחשבון הפייסבוק של ח"כ איימן עודה ועליו נכתב: "אתמול ניסו כוחות הכיבוש למנוע ביקור בקברו של השהיד פייסל אל-חוסייני במלאת שנה לפטירתו. היום, בניגוד לרצונם, ביקרנו בהיכל בחצרות מסגד אל-אקצא המבורך".

עודה כתב ותקף את החיילים ממוצא ערבי בצה"ל: "נכון שהכיבוש שם את הערבים בחזית החיכוך, ונכון שהערבים המגויסים מהווים פחות מאחוז אחד, אבל גם את האחוז האחד הזה צריך למגר".

"חבל לערבי להיות חייל יחד עם אלו שתקפו את ארונה של שירין אבו עקילה (העיתונאית הפלסטינית שנהרגה בג'נין),
עמדתנו עקבית, תמיד עם האנשים שלנו מול הכיבוש הפלילי הזה".

עודה אמר דברים דומים גם בסרטון המצורף שתורגם על ידי אגף המחקר בערבית של תנועת 'אם תרצו': ''לפני כמה שבועות עמדתי בשער שכם, ואמרתי לצעירינו, שלא מגיעים לאחוז אחד, אפילו פחות מאחוז אחד מבני עמנו שמשרתים את הכיבוש כאן באלקודס. בקשתי שיזרקו את נשקם בפרצופו של הכיבוש".

הח"כ המשיך בדברי ההסתה: "אני רוצה לחזור על דברי ובכוח עצום יותר, אלה שתקפו את ארונה של שירין אבו עקלה הם כוחות הכיבוש, אלה שאבטחו ושמרו על בן גביר שהגיע לכאן למסגד אל אקצה המבורך הם חלק בצבא הכיבוש. בושה, בושה כל אדם שיש לו גרגיר של מצפון שישרת את הכיבוש הפושע. בצד עמנו תמיד במאבקו נגד הכיבוש הפושע''

יו''ר תנועת אם תרצו מתן פלג תקף בתגובה: ''לשכת בנט מתרוקנת לחלוטין בעקבות שיתוף הפעולה הבזוי והאנטי ציוני עם המסית והממריד עודה. בנט שותק, ולפיד ממשיך בכל הכוח לרקום עוד ועוד חוטים לייצוב הקואליציה בעזרת האיש המסית הזה".

"לא רק שהוא לא מתחרט על דבריו הוא ממשיך להתסיס את הציבור הערבי נגד כוחות הביטחון ובייחוד נגד בני המגזר הערבי שתורמים את חלקם. עד שלא יישפך דם, הוא לא יירגע! היועצת המשפטית לממשלה חייבת לפתוח נגדו בחקירה. לפיד ובנט, תפסיקו לשתף פעולה עם תומך הטרור והמאיים על שוטרים!''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר