עזיבה רביעית

הטלטלה נמשכת: הדובר מתן סידי עזב את ראש הממשלה

עזיבה רביעית - תוך חודש בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט; היום נודע כי דוברו של ראש הממשלה, החליט לעזוב את התפקיד; "הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי" (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מתן סידי לפני מספר חודשים בוושינגטון (צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90)

התפוררות הכוורת של ראש הממשלה בנט נמשכת: אם לא די בעזיבת היועצת המדינית שמרית מאיר, בראש הסגל טל גן-צבי ובעוזרת האישית נעמי ששון, שעזבו את לשכת ראש הממשלה בחודש האחרון, היום (שני), נודע על עזיבה משמעותית נוספת של מתן סידי, דובר ראש הממשלה.

סידי בן 26, משמש מאז הקמת הממשלה כראש מערך התקשורת במשרד רה"מ וכיועץ התקשורת האישי לראש הממשלה. הוא מייעץ לרה"מ מזה כארבע שנים וחצי ושימש כדוברו אף במשרדי הביטחון והחינוך. לאחר מכן שימש כדובר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן.

במסגרת תפקידו שימש בשנה האחרונה כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד.

על פי העדכון של לשכת בנט, מחליפו בתפקיד יהיה דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, יותם בן יצחק.

מלשכת בנט נסמר כי בן יצחק (32) החל את דרכו כלוחם וקצין בחטיבת גולני, שם שירת במגוון תפקידי פיקוד והדרכה. לאחר מכן עבר לשרת בחטיבת דובר צה"ל, ומילא תפקידים פיקודיים ומקצועיים כמפקד פלגת המתעדים וכדובר פיקוד העורף. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כדובר פיקוד המרכז והשתחרר בדרגת רב-סרן בתום 12 שנות שירות. עם שחרורו מצה"ל, החל לשמש כדוברו של שר האוצר לשעבר, ישראל כץ.

בשנה האחרונה שימש כדוברו הפוליטי של ראש הממשלה. בן יצחק בעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בממשל מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לסידי על העשייה המשותפת ומסר: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים. מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון. פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

דובר ראש הממשלה, מתן סידי: "לפני ארבע שנים קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי, ומאז הייתה לי הזכות להיות לצידו בכל הצמתים, ההצלחות והאתגרים שזימנה לנו הדרך המשותפת. זכיתי להיות לו לעזר ולהיות שותף לעשייה שהוביל עבור הציבור בישראל בעבודה קשה מסביב לשעון, בכל התפקידים בהם כיהן. למדתי ממנו על אהבת העם והארץ, על שליחות ציבורית, ובעיקר - על עמידה בלחצים ומאבק על אמונותיך כשהלב במקום הנכון. כעת, הגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לראש הממשלה על הכל ולאחל לו הצלחה רבה בעבודתו המסורה למען הציבור בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר