תמונות חושפות

חיזבאללה ריגל אחרי ישראל במסווה של ארגון סביבה

בניגוד להחלטות האו״ם, פעילים של ארגון הטרור חיזבאללה ניסו לרגל אחרי ישראל במסווה של ארגון סביבה • צה"ל חשף היום את התמונות מהעמדה בגבול: "ישלמו את המחיר" (צבא)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
פעילי חיזבאללה במסווה (צילום: דובר צה"ל)

ארגון הטרור חיזבאללה ניסה לרגל אחרי ישראל ולאסוף חומרי מודיעין במסווה פעילות של אגודת ״ירוק ללא גבולות". דובר צה"ל בערבית חשף היום (רביעי) תמונות חדשות שבהן נראים פעילי הארגון בעמדה הקדמית שהוקמה.

בעמדה החדשה, שנבנתה בסמוך לגבול, פועלים במסווה של אנשי האגודה פעילי חיזבאללה, כך לפי התמונות שנחשפו היום בידי צה"ל. הללו מרגלים עבור ארגון חיזבאללה ובניגוד להחלטות האו״ם ועל אף צבא לבנון.

אגודת ״ירוק ללא גבולות״ הינה אגודה לבנונית שמתיימרת לעסוק בתחום איכות הסביבה בדגש על שמירת היערות באיזור הגבול בין לבנון וישראל, אך בפועל האגודה מפעילה עמדות בקרבת הגבול עם ישראל המשמשות ככיסוי לפעילות אנשי חזבאללה המתבצעת במסווה של פעילות אזרחית, תוך הפרת החלטת מועצת הביטחון של האו”ם 1701.

פעילי ארגון הטרור (צילום: דובר צה"ל)

מפקד פיקוד הצפון: ״בתקופה האחרונה התגברה בניית העמדות הקדמיות של ארגון חיזבאללה על קו הגבול, אנו מכירים אותם בשמם ומהיכן הם מגיעים. בבוא היום הם ישלמו את המחיר, הם ושולחיהם וגם כפרי החזית המשמשים להם בסיס טרור צבאי; אנו נהרוס את כל תשתיות קו המגע״.

מצה"ל נמסר: "חיזבאללה מפר ברגל גסה פעם נוספת את החלטות האו״ם על אף נוכחות צבא לבנון באזור; מדובר בהוכחה נוספת לשקר שעומד מאחורי פעילות עמותת ירוק ללא גבולות.

"צה״ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שיידרש לשמירת הביטחון במרחב ולפעול כנגד כל נסיון להפרת ריבונות המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר