"פושעים ערבים"

הרב שמואל אליהו: זה מי שהצית את האטובוסים בצפת

אחרי שבשבת האחרונה הוצתו 18 אוטובוסים בתחנה המרכזית בצפת, הרב שמואל אליהו טוען: זה מי שהצית את הגפרור והביא לשריפת 18 האטובוסים בתחנה המרכזית (ארץ)

הרב אליהו (צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

בדרשה שנשא הבוקר (ראשון) הרב שמואל אליהו, טען רבה של צפת כי "מדינת ישראל מתייחסת בכפפות של משי לפושעים ערבים. הם יכולים לבנות בלי רשיון ויחברו אותם לחשמל. הם יכולים לנהל מועצה שלא לפי הכללים ויקבלו תקציבי עתק מהממשלה."

"לפני שבועיים שרפו אוטובוסים בקרית שמונה, ומה עשתה מדינת ישראל? האם ניסתה לעצור את הפרוטקשן? האם הוציאו לראשי הפשע בטובה זנגריה צו מעצר מנהלי כמו לנערי גבעות?"

עוד אמר: "לפני שנה בימי הפרעות התנפלו ערבים מלוד על מאיר גבאי שחזר מבית הכנסת בצעקות 'אללה אכבר', אחד מהם שלף סכין מתקפלת ודקר את מאיר קרוב ללב. למזלו של מאיר הסכין לא חדרה ללב ולא פגעה בכלי דם מרכזיים. יהודי שעבר במקום הניס את הפורעים וחייו של גבאי ניצלו."

"לאף אדם סביר אין ספק מה הייתה הכוונה של הערבי. לאף אחד אין ספק מה היה קורה אם לא היה מזדמן למקום יהודי שהציל את מאיר. סופו היה כמו יהודים אחרים ששילמו בחייהם באותם פרעות."

בהמשך אמר: "לתביעה של מדינת ישראל יש ספק גדול, אולי הפושע רק בא בכוונות טובות. על כן הם הגישו נגדו כתב אישום רק על חבלה. לא על ניסיון לרצח. לא על פשע שנאה, לא על גזענות. באישום כזה קל יכול הרוצח לקבל מעצר בית וחלופות למעצר בית. הוא "קטין" בן 17 (רחמנות) והמשפט שלו מחכה כבר שנה בסבלנות."

"למה שערבים לא ישרפו עשרות אוטובוסים בצפת? למה שהם לא ישתוללו בבתי חולים ויכו רופאים. למה שהם לא ידרסו שוטרים למוות. למה שהם ישמרו על החוק. למה שערבי לא יהרוג את החברה היהודיה שלו? למה שהם לא יגבו פרוטקשן מיהודים?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר